Στην BEWISE ανάθεσε η VERO Serbia την υλοποίηση προγράμματος πιστότητας που για πρώτη φορά θα εφαρμόσει η εταιρεία για τους πελάτες της. Στο συγκεκριμένο έργο η BEWISE συνεργάζεται με την ICAP, όπου το τμήμα Management Consulting της εταιρείας έχει αναλάβει τον πλήρη σχεδιασμό του επιχειρηματικού μοντέλου.
Η υλοποίηση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί από την BEWISE στην πλατφόρμα Microsoft Dynamics 365 (CRM). Το πρόγραμμα loyalty, θα ενταχθεί στο retail σύστημα της Vero Serbia και θα διαχειρίζεται τα στοιχεία των μελών του loyalty club, την ποντοδότηση και τις loyalty cards. Επιπλέον, το πρόγραμμα θα επικοινωνεί με το Business Intelligence (ΒΙ) σύστημα της εταιρείας, ώστε λαμβάνοντας υπόψη δεδομένα από πολλές διαφορετικές πηγές, θα σχεδιάζονται στοχευμένες marketing ενέργειες.
Το νέο πρόγραμμα πιστότητας θα μπορεί να χρησιμοποιεί διάφορες πλατφόρμες για την επικοινωνία με τα μέλη, όπως SMS, Viber και Mailchimp, ενώ το σύνολο των δεδομένων και στατιστικών από κάθε πλατφόρμα, θα διοχετεύεται αυτόματα στο Microsoft Dynamics 365, έτσι ώστε οι διαχειριστές να έχουν πλήρη εικόνα των ενεργειών.
Τέλος, το σύστημα υποστηρίζεται από mini portal και mobile app όπου τα μέλη του loyalty club θα μπορούν να ενημερώνονται για τους πόντους τους, τις προσφορές της εταιρείας, του όρους, ενώ θα προσφέρει και μια σειρά πρόσθετων υπηρεσιών (myAccount, wishlist) που θα κάνει πιο διαδραστική την εμπειρία χρήσης των μελών.
Η VERO Serbia είναι θυγατρική της ΒΕΡΟ Α.Ε. (όμιλος ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ) και δραστηριοποιείται στην αγορά της Σερβίας με υπεραγορές τροφίμων από το 2002. Την τελευταία 5ετία έχει διακριθεί τρείς φορές ως η καλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου της χώρας για την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει. Ο Ευστράτιος Μπατάγιας, Διευθυντής Marketing της VERO σημείωσε για την συνεργασία, “Επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την Bewise γιατί παρότι είναι μια νέα εταιρεία στο χώρο, απαρτίζεται από έμπειρα στελέχη με όραμα και διάθεση, δημιουργώντας ένα κλίμα εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας από την πρώτη στιγμή”.