Οι υπαίθριες δραστηριότητες γνωρίζουν αυξανόμενη δημοτικότητα και, σύμφωνα με συγκεντρωμένα δεδομένα πιστωτικών και χρεωστικών καρτών της Bank of America, η αύξηση των δαπανών για υπαίθρια ψυχαγωγία ξεπερνά σταθερά αυτή για εσωτερική ψυχαγωγία τους τελευταίους έξι μήνες — το πρώτο συνεχές διάστημα σχετικής υπεροχής από τις αρχές του 2021.
Καθώς αυτές οι δραστηριότητες εντείνονται τους καλοκαιρινούς μήνες, παρατηρείται ότι η αύξηση των δαπανών για τη θαλάσσια αναψυχή επιβραδύνεται πιο γρήγορα σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, οι δαπάνες για κατασκηνώσεις σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση από τον Φεβρουάριο του 2022 — αυξημένες κατά 15,6% σε ετήσια βάση την εβδομάδα που έληξε στις 26 Ιουλίου. Είναι αξιοσημείωτο ότι η Generation X είχε τη μεγαλύτερη αύξηση δαπανών σε κατασκηνώσεις για το 2024, αλλά και τη μικρότερη όσον αφορά τις δαπάνες στη θαλάσσια αναψυχή.
Η άνοδος του καλοκαιριού αγγίζει και το γκολφ, με τις δαπάνες να είναι αυξημένες πάνω από 80% σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 2019, σύμφωνα με τα συγκεντρωμένα στοιχεία της Bank of America. Η Generation X αποτελεί βασικό μοχλό αυτής της αύξησης, ιδίως στη Δυτική Αμερική. Επιπλέον, σύμφωνα με το National Golf Foundation, οι γυναίκες και τα κορίτσια αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% της καθαρής αύξησης στους παίκτες γκολφ σε φυσικά γήπεδα από το 2019.
Δείτε εδώ ολόκληρο το άρθρο: More fun under the sun