Στο Coffee Business Forum 21 μίλησε ο κ. Αντώνης Αυγερόπουλος, Business Executive Officer, Nespresso South East Europe.

Παρουσίασε την πορεία της Nespresso: Από τις αρχές ως τα αποτελέσματα.

Όπως είπε στην Nespresso υπήρχαν όλες οι απαραίτητες συνθήκες για δημιουργικότητα και παραγωγικότητα.

Τόνισε ότι η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην εξυπηρέτηση, στο λεγόμενο service που περιλαμβάνει ως έννοια και τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση.

Στόχος το καλύτερο customer experience, ώστε ο πελάτης να επιδιώκει την άριστη σχέση με την εταιρεία.

“Πρέπει να βάζεις τον εαυτό σου στη θέση του πελάτη. Γι αυτό δίνουμε βάση και στο employ experience, καθώς θέλουμε αυτός που εξυπηρετεί πρέπει να νιώθει ενδυναμωμένος, να παίρνει ενέργεια από την επαφή με τον κόσμο, να είναι ευγενικός”.

“Kλείσαμε πέρσι τον Μάρτιο τα καταστήματα, χωρίς να σκεφτούμε το κόστος, αλλά έχοντας ως βασική αρχή την ασφάλεια τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και τους πελάτες. Τελικά με αυτή την απόφαση η εξυπηρέτηση πήγε ένα level πιο πάνω”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here