Μπορεί το φιλόδοξο deal με το επενδυτικό fund Fortress να μην προχώρησε, καθώς η Goldman Sachs -λέγεται πως- έκανε πίσω στο…παρά ένα.
Μπορεί τα στελέχη της MIG να μην ήθελαν την χείρα βοηθείας που είχε τείνει σε προηγούμενο χρόνο ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, όπως και η Πειραιώς να πάρει την Hellenic Sea Ways.
Μπορεί στο πρόσφατο ταξίδι του Κυριάκου Μάγειρα στην Νέα Υόρκη να μην είχε ουσιαστικά και άμεσα αποτελέσματα, πλην όμως στην Ακτή Μιαούλη δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι το 2019 θα είναι χρονιά της Attica θεωρώντας πως η εισηγμένη θα είναι στο επίκεντρο διεργασιών και ζυμώσεων ευρύτερα στον κλάδο της ακτοπλοΐας. Χρηματιστές σημειώνουν, πως με τον επικείμενο…απόπλου των Μινωικών Γραμμών από το ΧΑ ο κλάδος μένει- επί της ουσίας- με εκπρόσωπο την Attica Συμμετοχών.
Η εταιρεία ευνοείται φέτος και από τις χαμηλότερες τιμές καυσίμων (ναυτιλιακό πετρέλαιο, δύο τύπων που χρησιμοποιεί στα πλοία των Attica, Blue Star και HSW) και την διεύρυνση του δικτύου σε Ελλάδα, Αδριατική, Μαρόκο.
Στα 274,07 εκατ. Ευρώ η αποτίμηση, με την τιμή της μετοχής στα 1,27 ευρώ. Με άνοδο +5,83% από την αρχή του έτους.