Θέμα δύο το πολύ εβδομάδων θεωρείται η έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς του φακέλου της Aegean Airlines για το νέο αεροπορικό ομόλογο τωνω 200 εκατ. Ευρώ. Μετά την έγκριση του Ενημερωτικού Εντύπου θα προγραμματισθεί η περίοδος εγγραφών.
Η Aegean του Ευτύχη Βασιλάκη θέλει να βάλει ψηλά τον πήχη όσον αφορά στο ύψος των κεφαλαίων για τα οποία θα απευθυνθεί στο κοινό και ήδη γίνεται λόγος για μία έκδοση της τάξεως των 200 εκατ. Ευρώ.
Ωστόσο το τελικό ποσό που θα επιχειρηθεί να αντληθεί από την αγορά θα καθορισθεί από την συγκυρία, το ύψος του βασικού επιτοκίου έχοντας ως βάση το ελληνικό 10ετές που για περισσότερο από ενάμιση μήνα έχει…καρφωθεί υψηλότερα του ορίου 4% και σε σημαντικό βαθμό επηρεάζεται/ακολουθεί το αντίστοιχο ιταλικό που με τη σειρά του παραμένει υψηλά πάνω από το επίπεδο του 3%.
Ομως το brand της Aegean Airlines είναι από τα πιο ισχυρά του ΧΑ, με την εταιρεία να αποτιμάται στα 514 εκατ. , να έχει υπερβεί το όριο του 1 δισ Ευρώ για τον κύκλο εργασιών της και να υλοποιεί ένα φιλόδοξο πτητικό πρόγραμμα αξιοποιώντας τα οφέλη που δίνει η σημαντική άνοδος του ελληνικού τουρισμού.
Στα κεντρικά του ομίλου, στην Κηφισιά, το θέμα της έκδοσης ομολόγου βρίσκεται στα πλάνα της διοίκησης εδώ και καιρό και παράλληλα με σκέψεις για ξεχωριστή έκδοση ομολόγου της θυγατρικής και επίσης εισηγμένης στο χρηματιστήριο Autohellas.
H καταληκτική απόφαση για να προχωρήσει η έκδοση λήφθηκε με την επισημοποίηση της συμφωνίας της ελληνικής εταιρείας με την Airbus.
Ένα deal για την αγορά 30+12 νέων αεροσκαφών Α320 και Α321 που σε ορίζοντα 15ετίας μπορεί να φθάσει τα 3 δισ Ευρώ.
Έτσι με “ζεστές” τις μηχανές η διοίκηση της Aegean Airlines έκανε την πρώτη κρούση αρχές καλοκαιριού, στη συνέχεια ο χρόνος κρίθηκε ακατάλληλος με το ενδιαφέρον να αναζωπυρώνεται πριν δύο μήνες για να υποβληθεί πριν λίγες μέρες στην αρμόδια υπηρεσία της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.