Η Εθνική Τράπεζα, αναλαμβάνει τη μεταφορά των καταθέσεων της Συνεταιριστικής Τράπεζας «Όλυμπος Συν Π.Ε.» με διακριτικό τίτλο «Olympus Bank».

Σύμφωνα με την απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων 456/04.02.23 της Τράπεζας της Ελλάδος, η Εθνική Τράπεζα («ΕΤΕ») ανακηρύχθηκε ανάδοχος για το σύνολο των καταθέσεων της Olympus Bank, τις οποίες αναλαμβάνει και διασφαλίζει πλήρως.

Η Τράπεζα της Ελλάδος ανακάλεσε την άδεια της Συνεταιριστικής Τράπεζας Όλυμπος (πρώην συνεταιριστική τράπεζα Δράμας που είχε προκύψει μετά από συγχώνευση της συνεταιριστικής Δράμας και της συνεταιριστικής Έβρου υπέρ της πρώτης) .

Οι καταθέσεις της τράπεζας αποτελούν πλέον κομμάτι του παθητικού της Εθνικής Τράπεζας.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος:

– Η «ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΛΥΜΠΟΣ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης» δεν διαθέτει, ούτε κατόρθωσε να αντλήσει τα ελάχιστα ίδια κεφάλαια που απαιτούνται κατ’ εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 575/2013

– Η Τράπεζα της Ελλάδος, μετά από την ανάκληση της άδειας της «ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΛΥΜΠΟΣ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης», προέκρινε τη μεταβίβαση των καταθέσεων στην «ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.»

– Οι καταθέσεις όλων των πελατών της συνεταιριστικής τράπεζας είναι διασφαλισμένες στο ακέραιο.

Η Εθνική Τράπεζα επισημαίνει στην ανακοίνωση ότι δεν αναλαμβάνει λοιπά στοιχεία Ενεργητικού ή Παθητικού της Olympus Bank.

Σημειώνει επίσης, ότι η διαδικασία μεταφοράς και ενσωμάτωσης των καταθετικών λογαριασμών στα συστήματα της Εθνικής θα αρχίσει άμεσα ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν και στο βαθμό που εξαρτάται από την ΕΤΕ μέχρι τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023.

Η ακριβής Ημερομηνία Έναρξης της Εξυπηρέτησης των δικαιούχων λογαριασμών καταθέσεων της Olympus Bank (οι «Νέοι Πελάτες») θα ανακοινωθεί με νεότερο Δελτίο Τύπου.

Από την Ημερομηνία Έναρξης της Εξυπηρέτησης και μετά, οι Νέοι Πελάτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από το σύνολο του δικτύου καταστημάτων της Εθνικής, αλλά και από τα ψηφιακά της δίκτυα (Internet banking, mobile banking) εφόσον είναι εγγεγραμμένοι σε αυτά.

Η μεταφορά των λογαριασμών θα ολοκληρωθεί συστημικά και για αυτό το λόγο δεν είναι καταρχήν απαραίτητη η προσέλευση των Νέων Πελατών στο δίκτυο των καταστημάτων Εθνικής. Από την Ημερομηνία Έναρξης της Εξυπηρέτησης, οι Νέοι Πελάτες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν όλες τις τραπεζικές συναλλαγές (αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές κλπ.) και να εκδώσουν νέα χρεωστική κάρτα.

Οι Νέοι Πελάτες που είναι ήδη πελάτες ΕΤΕ και εγγεγραμμένοι στα ψηφιακά της δίκτυα θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν κινήσεις στους λογαριασμούς προερχόμενους από Olympus Bank αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς τους στην ΕΤΕ.

Επισημαίνεται ότι οι λογαριασμοί θα μεταφερθούν στο σύνολό τους ως λογαριασμοί πρώτης ζήτησης (ταμιευτηρίου, όψεως), ενώ θα είναι άμεσα διαθέσιμα στους Νέους Πελάτες όλα τα προϊόντα καταθέσεων και επενδύσεων της ΕΤΕ.

Προτεραιότητα της ΕΘΝΙΚΗΣ είναι να καθησυχάσει όλους τους Νέους Πελάτες για την ασφάλεια των καταθέσεων τους και να τους επιβεβαιώσει την δέσμευσή της για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Για το λόγο αυτό προχωρά με τις ακόλουθες ενέργειες:

–  Ειδική Γραμμή Τηλεφωνικής Επικοινωνίας στο 210-4848300: θα λειτουργεί από τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023 στις 9 π.μ. και για όσο διάστημα χρειαστεί.

–  To ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της στις πόλεις της Δράμας, Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας θα επεκταθεί μέχρι τις 5 μ.μ. καθημερινά, και μόνο για τους Νέους Πελάτες, ούτως ώστε να μπορούν να προσέλθουν σε αυτά εκτός κανονικού ωραρίου λειτουργίας και με λιγότερο φόρτο εργασίας.

Η Εθνική Τράπεζα θα μεριμνήσει να συζητήσει με τον ειδικό εκκαθαριστή για θέματα που αφορούν στους εργαζόμενους της Olympus Bank.

Η Εθνική Τράπεζα καλωσορίζει τους Νέους της Πελάτες και δεσμεύεται ότι θα εξασφαλίσει την ταχεία και ασφαλή εξυπηρέτησή τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ