H NOVA τάραξε τα νερά στον χώρο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με τα νέα τιμολόγια τόσο στην κινητή όσο και στη συνδρομητική τηλεόραση.
Στους 9 μήνες του έτους, τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 612 εκατ.€, έναντι 601 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι (αύξηση 2%), τα προσαρμοσμένα EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) σε 205 εκατ.€ έναντι 183 εκατ.€ (12%), το capex (κεφαλαιουχικές δαπάνες) σε 200 εκατ.€ έναντι 185 (8%), ενώ πέρασε σε θετικές ταμειακές ροές (4 εκατ.) από αρνητικές (2 εκατ.).
Η αύξηση των εσόδων της Νova στο 9μηνο οφείλεται στα υψηλότερα έσοδα από υπηρεσίες προς εταιρικούς πελάτες, στα έργα ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) αλλά και στα έσοδα χονδρικής από μισθωμένες γραμμές.
Κατά την εξεταζόμενη περίοδο το μικτό μέσο έσοδο ανά συνδρομητή (ARPU) στο σύνολο των υπηρεσιών της Nova διαμορφώθηκε σε 22,8 ευρώ από 23,3 ευρώ, κάτι που αποδίδεται στη μείωση των τιμών.
Αυξημένο στα 10,8 ευρώ είναι το ARPU (από 5,2 ευρώ) στην συνδρομητική τηλεόραση και μειωμένο στις υπηρεσίες internet (16,9 ευρώ από 19 ευρώ) στη σταθερή τηλεφωνία (3,1 ευρώ από 3,6 ευρώ) και στην κινητή (12,1 ευρώ από 12,2 ευρώ).
Ως προς τον αριθμό των συνδρομητών οι μοναδικοί συνδρομητές υπηρεσιών που παράγουν επαναλαμβανόμενα έσοδα (RGUs – Revenue Generating Units) αυξήθηκαν 1% και διαμορφώθηκαν σε 5,005 εκατ. (στην τηλεόραση οι RGUs ήταν 428 χιλ., στη σταθερή τηλεφωνία 1,2 εκατ. και στην κινητή 2,2 εκατ. – οι ενεργοί).