Πατούν “πόδι” οι μπαμπάδες στη Μ. Βρετανία, διεκδικώντας -αν μη τι άλλο- ίσο μερίδιο με τις μαμάδες στην γονική φροντίδα.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει ξεκινήσει καμπάνια προκειμένου να αλλάξει η επωνυμία της αλυσίδας καταστημάτων «Mothercare» σε «Parentcare», με το σκεπτικό ότι είναι «σεξιστική».
Η καμπάνια έχει ήδη προσελκύσει περισσότερες από 300 υπογραφές στο διαδίκτυο και αναφέρει:
«Από τότε που η Kleenex ανακοίνωσε ότι τα χαρτομάντηλά της με την ονομασία “Mansize” πρόκειται να μετονομαστούν σε “Extra Large”, επειδή το προηγούμενο όνομα ήταν σεξιστικό, είναι πλέον σαφές ότι έχει έρθει η στιγμή το brand «Mothercare» να μετονομαστεί σε «PARENTCARE».
Δεν ξέρω για άλλους πατέρες, αλλά κάθε φορά που πηγαίνω σε ένα από τα καταστήματά τους αισθάνομαι λίγο άβολα. Αυτό είναι απλώς παράδειγμα μιας κατάστασης στη σύγχρονη πατρότητα, όπου οι πατέρες φθάνουν να αισθάνονται σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας και είναι καιρός για μια θετική αλλαγή.
Δεν είναι μυστικό ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα έχει περάσει δύσκολα τα τελευταία χρόνια, με κλείσιμο καταστημάτων σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο κι έτσι αισθάνομαι ότι ένα rebranding, συμβατό με τα δεδομένα του 2018 θα τους επιτρέψει να αναγεννηθούν και να ευδοκιμήσουν».
Η ομάδα πίσω από την καμπάνια έχει υπαινιχθεί ότι θα ληφθούν νομικά μέτρα εάν αγνοηθούν τα αιτήματά τους.