Απάντηση στις προκλήσεις που επιφυλάσσει το τρίτο κύμα της πανδημίας καλείται να δώσει η ασφαλιστική αγορά, συμπληρώνοντας πλέον ένα χρόνο περίπου μετά το πρώτο ξέσπασμα. Οι επικεφαλής ομίλων και στελέχη του κλάδου έχουν τονίσει πως η αγορά έδειξε ανθεκτικότητα σε σχέση με άλλους τομείς της οικονομίας, ενώ οι νέες συνθήκες ελέω πανδημίας αποτέλεσαν καταλύτη για αλλαγές στον τρόπο εργασίας και στην ψηφιοποίηση του κλάδου.
Το σύνολο των εταιρειών έχει υιοθετήσει με επιτυχία βασικά ψηφιακά εργαλεία, σε επίπεδο front και back office, για ασφαλισμένους, Δίκτυα και συνεργάτες: Πληθώρα εργασιών υποστηρίζεται για απλές και καθημερινές διαδικασίες ως λογιστικές και άλλες χρηματοοικονομικές εργασίες γεγονός που διασφαλίζει για παράδειγμα την άμεση πληροφόρηση για μια διοίκηση για ζητήματα επενδύσεων, ζημιών, underwriting, ρευστότητα, αποζημιώσεων κ.α
Την ίδια ώρα, νέα εργαλεία τηλεκπαίδευσης, web applications, sites πιο φιλικά στον χρήστη κ.α βρίσκονται ήδη σε λειτουργία ή ετοιμάζονται το επόμενο διάστημα.
Με ενδιαφέρον σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να αναμένονται τα νέα προϊόντα για πάσης φύσεως κίνδυνο, τα οποία θα συνδυαστούν με τις νέες ψηφιακές εφαρμογές.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr