Τη δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης συναλλαγών (voice guidance) για άτομα με περιορισμένη όραση ενεργοποίησε η Alpha Bank σε 102 ΑΤΜ 24ωρης πρόσβασης του Δικτύου της σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο των αρχών Εταιρικής Υπευθυνότητας και του προγράμματος Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
Ιδιαίτερα εύκολη στη χρήση της, η νέα λειτουργικότητα φωνητικής καθοδήγησης συναλλαγών δίνει τη δυνατότητα στους Πελάτες της Alpha Bank να κάνουν ανάληψη μετρητών ή ερώτηση υπολοίπου, συνδέοντας απλώς τα ακουστικά τους στην αντίστοιχη υποδοχή των ΑΤΜ. Είναι η πρώτη φορά στην ελληνική αγορά που παρέχεται η δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης σε τόσο μεγάλο αριθμό ΑΤΜ ανά την επικράτεια.
Πριν από την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής μέσω της νέας λειτουργικότητας, ο Πελάτης ακούει ηχογραφημένο μήνυμα με αναλυτικές οδηγίες χρήσης, ενώ κάθε επιλογή του επιβεβαιώνεται με ηχητικό μήνυμα. Η νέα υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα επιλογής γλώσσας (δίγλωσσο μενού), φωνητική ενημέρωση για το διαθέσιμο υπόλοιπο με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και απόκρυψη οθονών συναλλαγής Πελάτη, ενισχύοντας έτσι την ασφάλεια και προστατεύοντας τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη.
“Η φωνητική καθοδήγηση συναλλαγών αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των Πελατών μας με περιορισμένη όραση, καθώς είναι ειδικά σχεδιασμένη για να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες τους. Η επιλογή voice guidance θα είναι σύντομα διαθέσιμη και σε επιπλέον ATM του Δικτύου μας, προσφέροντας τη δυνατότητα ακόμη περισσότερων συναλλαγών, όπως μεταξύ άλλων την αποδοχή καρτών και άλλων ελληνικών τραπεζών, μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ”, αναφέρει o Διευθυντής Ψηφιακών Δικτύων της Alpha Bank, Σωτήρης Κυριάκος.
Περισσότερες πληροφορίες για τη δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης και για τα ΑΤΜ στα οποία αυτή παρέχεται, είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.