Αλλαγή πλάνων για την Tsakos Shipping and Trading η οποία φέρεται να διαπραγματεύεται την μετατροπή των παραγγελιών για δύο πλοία εμπορευματοκιβωτίων 2.782 teu σε συμβόλαια για δεξαμενόπλοια suexmax, επικαλούμενη πολυάριθμες αναφορές.
Ο Tsakos έχει ήδη παραγγείλει οκτώ boxships, 2.782 teu, που είναι υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard στη Νότια Κορέα.
«Οι ιδιοκτήτες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προβληματίζονται με αφορμή το τεράστιο βιβλίο παραγγελιών πλοίων του κλάδου, το οποίο θα καταγράψει παραδόσεις ρεκόρ το 2023 και το 2024», σημείωσε η Alphaliner στην πιο πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεσή της, προσθέτοντας: «Η αγορά μπορεί να δυσκολευτεί να απορροφήσει όλο αυτό το νέο capacity και πλέον όλο και περισσότεροι carriers και ιδιοκτήτες στρέφονται στα ναυπηγεία ζητώντας αναβολές, ακυρώσεις ή μετατροπές σε άλλους τύπους πλοίων».
Ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής στην πλατφόρμα ναύλων Xeneta, εκτίμησε ότι το 25% των προγραμματισμένων παραγγελιών θα αναβληθούν, ενώ περί το 10% θα ακυρωθούν.