Μία άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα της NielsenIQ για τις «Τάσεις και Δυναμικές της κατηγορίας του καφέ στο ελληνικό λιανεμπόριο» παρουσίασε η κα. Αλίκη Παπαδάκη
Υπεύθυνη Εξυπηρέτησης Πελατών.

O καφές φίλτρου και espresso παρουσίασαν εντονότερους ρυθμούς ανάπτυξης κατά την πανδημία, αν και το 2020 η κατανάλωση καφέ εκτός σπιτιού περιορίστηκε κατά 21,9%.

Eπίσης παρατηρήθηκε ενίσχυση των on the go καταστημάτων εν μέσω πανδημίας και lockdowns.

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, η​ αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +1,9% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 (στοιχεία YTD έως 28 Μαρτίου 2021), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν σχετικά πιο μετριοπαθή τάση, στο +1,2%.

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2,500τ.μ. (hypermarkets) συνεχίζουν να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,3% στις πωλήσεις τους και το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο σε ρυθμό ανάπτυξης ακολουθούν και οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +3,2%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Papadaki_Nielsen_COFFEE FORUM MAY 2021