Ως εταιρεία Smart Life Solutions, η LG παρουσιάζει διαφοροποιημένες εμπειρίες mobility που βασίζονται στην βαθιά κατανόηση των πελατών, στη μεγάλη έκθεση για την αυτοκίνηση.

Την πρώτη της συνέντευξη Τύπου στην IAA MOBILITY, μία από τις μεγαλύτερες ετήσιες εκθέσεις mobility παγκοσμίως πραγματοποίησε η LG Electronics (LG). Σε ομιλία του στην Κεντρική Σκηνή (Αίθουσα Α1) του εκθεσιακού κέντρου Messe München, ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG, William Cho, μοιράστηκε την οπτική της εταιρείας για το μέλλον της κινητικότητας και παρουσίασε το όραμά της για την προώθηση σημαντικών αλλαγών σε ολόκληρο το οικοσύστημα mobility, ένας στόχος που αναφέρεται στο θέμα της συνέντευξης Τύπου της LG: “Taking Life’s Good on the Road”.

Τον περασμένο Ιούλιο, η LG ανακοίνωσε το όραμά της προκειμένου να μετατραπεί σε εταιρεία Smart Life Solutions με στόχο τη διασύνδεση και τη διεύρυνση της εμπειρίας του πελάτη σε όλους τους τομείς της ζωής του. Η εταιρεία υλοποιεί αυτό το όραμα με το ThinQ UP 2.0, μια επαναστατική καινοτομία που μετατρέπει τις οικιακές συσκευές σε άκρως συνδεδεμένες lifestyle λύσεις. Σήμερα, η εταιρεία παρουσίασε το μοναδικό και εμπνευσμένο όραμά της για τη μελλοντική εμπειρία των πελατών στον τομέα της αυτοκίνησης.

Με την αυτοκινητοβιομηχανία να στρέφεται με γρήγορους ρυθμούς προς την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, η LG έχει μια τεράστια ευκαιρία να δημιουργήσει νέα αξία για τους πελάτες της στον τομέα της αυτοκίνησης. Το αυτοκίνητο θα είναι σύντομα κάτι περισσότερο από ένα απλό μέσο μεταφοράς και θα αποτελεί έναν χώρο που θα προσφέρει διευρυμένες και διαφοροποιημένες εμπειρίες στους επιβαίνοντες.

«Η LG αφιέρωσε σχεδόν 70 χρόνια στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων. Σε όλο αυτό το διάστημα, έχουμε αποκτήσει μια βαθιά κατανόηση των πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο και των χώρων διαβίωσής τους, ανακαλύπτοντας διαρκώς νέες πληροφορίες και τάσεις. Αυτό τελικά εξελίχθηκε σε διάφορες καινοτομίες στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών για τους πελάτες», δήλωσε ο CEO William Cho. «Με την εκτενή γνώση και εμπειρία μας σε αυτόν τον τομέα, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παρουσιάσουμε τη νέα μας προσέγγιση στο mobility».

Η διορατικότητα και η τεχνογνωσία πίσω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της LG που βελτιώνουν την καταναλωτική εμπειρία οδήγησαν στην ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας Vehicle component Solutions (VS) της LG. Με συνεχείς επενδύσεις στην εταιρεία VS κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η LG έχει επεκτείνει με επιτυχία τις δραστηριότητές της στην αγορά εξαρτημάτων και λύσεων για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Strategy Analytics, η LG κατείχε πέρυσι το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς τηλεματικής οχημάτων, με 23,3%. Από το 2021, η εταιρεία κατέχει διψήφιο μερίδιο στον τομέα των συστημάτων ήχου, βίντεο και πλοήγησης (AVN). Αυτά τα αποτελέσματα μπορούν να αποδοθούν στην αναγνώριση και την εμπιστοσύνη που έχει κερδίσει η εταιρεία VS από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες για τα διαφοροποιημένα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Alpha-able: Το θέμα της μελλοντικής εμπειρίας Mobility με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη

Η LG διεξήγαγε πρόσφατα ένα πείραμα όπου δημιούργησε ένα περιβάλλον με σκοπό την προσομοίωση του εσωτερικού ενός πραγματικά αυτόνομου οχήματος. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται το αυτόνομο όχημα ως έναν αποκλειστικό και ιδιωτικό χώρο που τους δίνει την απόλυτη ελευθερία να κάνουν ό,τι θέλουν, όπως να παίζουν, να εργάζονται και να περνούν λίγο χρόνο μόνοι τους. Εμπεριστατωμένες έρευνες δείχνουν ότι οι οδηγοί σήμερα έχουν παρόμοια άποψη για τα οχήματά τους και τον χρόνο που περνούν σε αυτά, με το 72% να συμφωνεί ότι το ταξίδι με το αυτοκίνητο είναι πρωτίστως ένας χρόνος για να χαλαρώσει κανείς μόνος του και το 43% να αποκαλεί την καμπίνα του οχήματος έναν σημαντικό προσωπικό χώρο.

Με βάση αυτές τις πληροφορίες για τους πελάτες, η LG επαναπροσδιορίζει το αυτοκίνητο ως μια «προσωποποιημένη ψηφιακή περιοχή» και έχει αναπτύξει τρία θέματα για την εμπειρία του πελάτη: Transformable, Explorable και Relaxable, τα οποία θα τη βοηθήσουν να υλοποιήσει το όραμά της για το μελλοντικό mobility. Συνολικά, τα θέματα αυτά είναι γνωστά ως Alpha-able, δηλαδή ως η ερμηνεία της εταιρείας ότι κάνει τα πάντα δυνατά.

Transformable εμπειρία: Ένα περιβάλλον που προσαρμόζεται στις ανάγκες των χρηστών.

Η LG πιστεύει ότι ο χώρος στο εσωτερικό ενός οχήματος θα πρέπει να μπορεί να μεταμορφώνεται με φυσικό τρόπο, ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικές καταστάσεις ή σκοπούς: να μετατρέπεται σε εστιατόριο για φαγητό, σε γραφείο για εργασία ή ακόμη και σε κινηματογράφο εν κινήσει. Για να προσφέρει την εμπειρία Transformable, ο χώρος μέσα στο όχημα θα γίνει πιο ευέλικτος, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες που θα ανταποκρίνονται και θα υπερβαίνουν τις προσδοκίες των επιβατών. Αυτή η ιδέα θα γίνει πραγματικότητα μέσω των καινοτόμων λύσεων οθόνης της LG, συμπεριλαμβανομένων των διάφανων, εύκαμπτων οθονών σε διάφορους τύπους, καθώς και μέσω των ασυναγώνιστων τεχνολογιών των οικιακών συσκευών της.

Explorable εμπειρία: Επαναπροσδιορίζοντας τον χώρο εντός του οχήματος με περιεχόμενο.

Η LG πιστεύει ότι το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοεί το μοναδικό πλαίσιο κάθε ταξιδιού, λαμβάνοντας υπόψη τον προορισμό, τη διάρκεια και άλλες μεταβλητές, ώστε να πραγματοποιεί ένα πιο έξυπνο ταξίδι με προσαρμοσμένες προτάσεις περιεχομένου και πολλά άλλα. Η LG είναι σίγουρη ότι ο συνδυασμός της προηγμένης τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της τεχνολογίας eXtended Reality (XR) θα τη βοηθήσει σύντομα να ξεκλειδώσει Explorable εμπειρίες.

Η εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη της εταιρείας θα απογειώσει την εμπειρία mobility. Θα επιτρέπει σε διαδραστικούς, φωνητικούς βοηθούς εντός του οχήματος να λαμβάνουν υπόψη τη διάρκεια του ταξιδιού και τον προορισμό, ώστε να προτείνουν κατάλληλο περιεχόμενο στους επιβάτες. Επιπλέον, με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τα παρμπρίζ που ενσωματώνουν τη διάφανη οθόνη OLED της LG, οι επιβάτες μπορούν να μεταφερθούν από την τρέχουσα τοποθεσία τους σε μια εντελώς διαφορετική πόλη ή να αλλάξουν εντελώς την εμφάνιση του εσωτερικού του οχήματος.

Relaxable εμπειρία: Παρέχοντας περισσότερη άνεση.

Τέλος, η εμπειρία Relaxable θα αξιοποιήσει την προηγμένη τεχνολογία και τις συνδεδεμένες υπηρεσίες της LG για να βοηθήσει τους πελάτες να χαλαρώσουν και να χαρίσουν στον εαυτό τους λίγο προσωπικό χρόνο. Μπορούν να απολαύσουν έναν όμορφο εικονικό κήπο και να πάρουν καθαρό αέρα σε μια πολυσύχναστη πόλη, ένα θερμαινόμενο μασάζ στο κάθισμά τους ακούγοντας χαλαρωτική μουσική ή μια συνεδρία συμβουλευτικής AI που θα τους βοηθήσει να αποσυμπιεστούν μέσα στη μέρα. Αυτές οι χαλαρωτικές εμπειρίες mobility γίνονται δυνατές χάρη στην εκτεταμένη τεχνογνωσία της LG στις οικιακές συσκευές, τις οθόνες, την ψηφιακή υγεία και άλλους σχετικούς με τους πελάτες επιχειρηματικούς τομείς.

Τα τρία θέματα εμπειρίας που συνθέτουν το “Alpha-able” αποτελούν τους πυλώνες της μελλοντικής εμπειρίας mobility των πελατών  της LG. Ξεχωρίζοντας την LG από τους ανταγωνιστές της, οι εμπειρίες που εντάσσονται σε κάθε θέμα θα υλοποιηθούν μέσω των καινοτόμων τεχνολογιών, των υπηρεσιών και του περιεχομένου της εταιρείας με επίκεντρο τον πελάτη.

Τρεις βασικοί άξονες των επιχειρήσεων EV στην εποχή των SDV

Ο κλάδος της αυτοκίνησης προχωρά σήμερα ολοταχώς προς την εποχή του οχήματος που καθορίζεται από το λογισμικό (SDV). Οι εξαιρετικά εξελιγμένες ηλεκτρονικές συσκευές θα προσφέρουν νέες εμπειρίες στους πελάτες σε εξαιρετικά ευέλικτους χώρους μετακίνησης που θα ξεπερνούν κατά πολύ οτιδήποτε υπάρχει σήμερα. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για αυτή την εποχή που πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς, η LG αναπτύσσει σχέδια ειδικά για τον πελάτη, ώστε να διευκολύνει τις διαφοροποιημένες εμπειρίες των πελατών στο μελλοντικό περιβάλλον mobility.

Η δραστηριότητα της LG στον τομέα της αυτοκίνησης επικεντρώνεται σε τρεις κύριους άξονες: συστήματα infotainment εντός του οχήματος που παράγονται από την εταιρεία VS, συστήματα ηλεκτροκίνησης που αναπτύσσονται από την LG Magna e-Powertrain (LG Magna), μια κοινοπραξία μεταξύ της LG και της Magna International και, τέλος, συστήματα φωτισμού οχημάτων που αναπτύσσονται από τη θυγατρική της LG, ZKW Group. Με τους επιχειρηματικούς της βραχίονες, η LG διαθέτει σημαντική δύναμη στις βασικές τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον του mobility.

Τα συστήματα Infotainment παρέχουν ταυτόχρονα στους επιβάτες πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση και επιλογές ψυχαγωγίας. Αξιοποιώντας αρκετές από τις προηγμένες τεχνολογίες της, όπως συστήματα τηλεματικής ικανά να μεταδίδουν δεδομένα υψηλής ταχύτητας και μεγάλου όγκου, ψηφιακές διεπαφές όπως το Digital Cockpit και λύσεις big data και cloud που μπορούν να αναλύουν τα σημεία δεδομένων που παράγονται από το όχημα, η LG θα παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις mobility που θα ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες της εποχής των SDV και θα επιτρέπουν στους πελάτες να απολαμβάνουν βελτιστοποιημένες εμπειρίες.

Για να βελτιώσει τις επιδόσεις του e-Powertrain για ηλεκτρικά οχήματα (EV) και να διευρύνει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, η LG Magna σχεδιάζει να κατασκευάσει μια νέα μονάδα παραγωγής στο Miskolac της Ουγγαρίας. Με έκταση 26.400 τετραγωνικά μέτρα, η εγκατάσταση θα είναι η πρώτη παραγωγική δραστηριότητα της LG Magna στην Ευρώπη και αναμένεται να συμβάλει στην αύξηση της παρουσίας της LG στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων.

Επέκταση του οράματος Mobility μέσω λύσεων φόρτισης EV

Η μονάδα παροχής λύσεων φόρτισης EV αναμένεται να ενισχύσει το μελλοντικό οικοσύστημα mobility της LG. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την παροχή βέλτιστων εμπειριών mobility που περιλαμβάνουν τόσο τους χώρους των οχημάτων όσο και τους χώρους εκτός οχημάτων, η LG εξαγόρασε πέρυσι την HiEV Charger, η οποία διαθέτει βασική τεχνολογία φορτιστών EV. Αναμένεται επίσης η συνεργασία με την επιχείρηση μπαταριών εντός του ομίλου LG, η οποία προβλέπεται να αναπτυχθεί με γρήγορο ρυθμό τα επόμενα χρόνια.

Για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της αυτοκίνησης στο μέλλον, η HiEV Charger παρουσίασε τέσσερις τύπους φορτιστών EV που βασίζονται σε σχόλια πελατών και αντιμετωπίζουν τις αδυναμίες των υφιστάμενων λύσεων. Τα νέα προϊόντα διαθέτουν ενισχυμένη άνεση μέσω της εφαρμογής οθονών LED που προσφέρουν ειδοποιήσεις κατάστασης και διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής. Οι νέοι φορτιστές είναι επίσης εξοπλισμένοι με ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών που ενισχύουν την ασφάλεια, όπως αντοχή στο νερό και τη σκόνη και ηλεκτρική και θερμική προστασία κατά τη διάρκεια της διαδικασίας φόρτισης, και παρέχουν εύκολη διαχείριση μέσω ανίχνευσης κλειδώματος  και απομακρυσμένων ενημερώσεων.

Η LG στοχεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα της φόρτισης EV, αξιοποιώντας τις ικανότητές της στην κατασκευή, τον ποιοτικό έλεγχο, το after sales service και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας για να βελτιώσει την εμπειρία φόρτισης των πελατών.

«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι στο μέλλον το mobility θα πρέπει να επικεντρώνεται στο να προσφέρει ένα άλλο επίπεδο εμπειρίας στον πελάτη. Η LG, με καινοτόμες λύσεις mobility, είναι περισσότερο από αφοσιωμένη σε αυτή τη σημαντική αποστολή», κατέληξε ο CEO Cho. «Καθώς προσπαθούμε να αποκαλύψουμε το μέλλον της αυτοκίνησης, καλούμε όλους τους ηγέτες του κλάδου να συμμετάσχουν μαζί μας σε αυτό το συναρπαστικό και σημαντικό ταξίδι».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ