Με γόνιμες ιδέες και καινοτόμες εφαρμογές συνέβαλαν οι 30 ομάδες-startups που συμμετείχαν στο Industry 4.0 NOW crowdhackathon, τον 1o μαραθώνιο ανοιχτής καινοτομίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της βιομηχανίας, που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 29, 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019, στο Innovathens, της Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, το Ιndustry 4.0 NOW crowdhackathon είναι μία πρωτοβουλία ανοιχτής καινοτομίας του ΣΕΒ, με την υποστήριξη της εταιρείας τεχνολογίας και ψηφιακής καινοτομίας Crowdpolicy, με στόχο να συνδέσει το οικοσύστημα της καινοτομίας και των startups με τις πραγματικές ανάγκες της βιομηχανίας.

Στο χαιρετισμό του, ο γενικός διευθυντής του ΣΕΒ, Αλέξανδρος Χατζόπουλος, σημείωσε πως “ο μαραθώνιος καινοτομίας εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία του ΣΕΒ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και υπογράμμισε τη σημασία του industry 4.0 NOW crowdhackathon για την καλλιέργεια των συνεργασιών, που χρειαζόμαστε, για να πετύχουμε την ψηφιακή αναβάθμιση και τον μετασχηματισμό της παραγωγικής βάσης της χώρας μας”.

Στη συνέχεια, η Μάγκυ Αθανασιάδη, Technology and Innovation Senior Advisor του ΣΕΒ καλωσόρισε τις ομάδες και περιέγραψε τα θεματικά αντικείμενα της πρωτοβουλίας, ενώ οι Γιώργος Καραμανώλης, CTO/CIO, Crowdpolicy και Χρήστος Ζαχαρόπουλος, Digital Product Architecture & Services Engineer, Crowdpolicy παρουσίασαν αναλυτικά τη διαδικασία και τους στόχους του μαραθωνίου καινοτομίας.

Κατά τη διάρκεια του μαραθωνίου καινοτομίας Industry 4.0 now crowdhackathon οι μέντορες, υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών της βιομηχανίας όπως, η ABB, η Siemens, η ΕΛΒΑΛ- ΧΑΛΚΟΡ, βοήθησαν τις ομάδες να εξελίξουν τις ιδέες τους σε λύσεις για συγκεκριμένα προβλήματα της βιομηχανίας.

Οι 8 ομάδες-startups που θα συμμετέχουν στην τελική φάση του industry 4.0 NOW crowdhackathon και οι λύσεις που παρουσίασαν:

* ANALOG PROGRAMMER: Τοποθέτηση πλαστικών προστατευτικών στις άκρες των σωλήνων και την τοποθέτηση τους στα κουτιά μεταφοράς.

* enVy Softworks: Υλοποίηση πλατφόρμας εικονικής πραγματικότητας για τηλεδιάσκεψη και η εκπαίδευση των στελεχών μιας εταιρείας καθώς και παρουσίαση και επίβλεψή της εταιρείας και των εγκαταστάσεών της, με εφαρμογές στο κλάδο της βιομηχανίας.

* TRESL: Εισάγει ένα πλαίσιο υπηρεσιών που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Telepresence και Robotics για την ψηφιοποίηση των εργαστηρίων και του τόπου εργασίας, την ενίσχυση της εμπειρίας και με φυσική απόσταση αλλά και απομακρυσμένα (Telepresence.

* GryPhon: Ανάπτυξη Συστήματος με την χρήση τεχνολογιών Επαυξημένης Πραγματικότητας και Βαθιάς Μάθησης με σκοπό την διαχείριση έκτακτων βλαβών και συντηρήσεων περιστροφικού μηχανισμού μη καταστροφικού ελέγχου υψηλής ταχύτητας (19000 rpm), που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο ποιότητας σωλήνων χαλκού με χρήση δινορευμάτων.

* RECYTRUST: Έξυπνη ανακύκλωση για βιώσιμες επιχειρήσεις.

* 1UP: Βελτίωση της παραγωγικότητας και μείωση λαθών στις αποθήκες με χρήση AR τεχνολογίας και πρακτικών gamification.

* ALARM: Πώληση ειδικού μικροφώνου για κάθε μηχάνημα και συνδρομή για το διαχειριστικό.

* Pythia: Έξυπνα εργοστάσια μέσω ανακάλυψης γνώσης και παραγωγής προβλέψεων αξιοποιώντας χρονοσειρές πραγματικού χρόνου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ