Ισχυρές βάσεις για αύξηση της κερδοφορίας βλέπει η Axia Ventures στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την οποία αναθεωρεί προς τα πάνω την τιμή – στόχο, στα 10,90 ευρώ έναντι 8,80 ευρώ προηγουμένως, ήτοι αύξηση 24%!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΑΧΙΑ Ventures, εκτιμάται άνοδος 14% ετησίως την τριετία 2020-23 για τους εξής τρεις παράγοντες:
-Εκτιμώμενη ετήσια αύξηση 15,4% στην κατασκευαστική δραστηριότητα
-Προσθήκη χωρητικότητας στο τμήμα ΑΠΕ (θα αυξηθεί περί τα 600MW το 2019-23),
-Αύξηση του όγκου κυκλοφορίας στις παραχωρήσεις αυτοκινητοδρόμων.
Στο σχετικό report παρατίθενται επίσης και εκτιμήσεις για την αύξηση του EBITDA του ομίλου κατά 15,9% ετησίως για την περίοδο 2020-23, που σύμφωνα με την ανάλυση θα προκύψει από την αυξημένη συνεισφορά των ΑΠΕ και την αύξηση της κατασκευαστικής δραστηριότητας.
Το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από 1,5 δισ. ευρώ σήμερα, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες μετά και την υπογραφή νέων έργων (επέκταση βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε-65 ~ 450 εκ. ευρώ) και του IRC (Integrated Resort Casino) του Ελληνικού (συμβόλαιο 0,8 δισ. ευρώ).
Στο report αναφέρεται, η θετική επίδραση από την έναρξη της σύμβασης του αεροδρομίου του Καστελίου το 2020 και την ολοκλήρωση της νότιας επέκτασης του E-65, καθώς επίσης πως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη καταθέσει προσφορές για έργα άνω των 2 δισ. ευρώ.
Μερίδιο αγοράς και χρηματοροές
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, σύμφωνα με την AXIA Ventures, πως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέχει περίπου ένα 30% της αγοράς και σε συνδυασμό με τις προοπτικές για έναν νέο επενδυτικό κύκλο στη χώρα, δημιουργεί προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της.
Αναφορικά με την χρηματοοικονομική εικόνα του ομίλου, οι αναλυτές σημειώνουν πως οι ταμειακές ροές του ομίλου που υπερβαίνουν τα 60 εκατ.ευρώ ετησίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 100 εκατ. ευρώ κατά την εμπορική λειτουργία υπό ανάπτυξη έργων, εξυπηρετώντας άνετα το δανεισμό.
Τέλος, σημειώνεται ότι ο όμιλος διαθέτει ρευστότητα ύψους 450 εκατ.ευρώ και τη δυνατότητα πρόσθετων δανειακών γραμμών 400 εκατ.ευρώ, για να εξυπηρετήσει το επενδυτικό του πλάνο στον τομέα των ΣΔΙΤ και των παραχωρήσεων.