του Βάιου Κρόκου
Ένα εξίσου δυναμικό έτος με την περσινή χρονιά επιδιώκει η MEGA BROKERS χαράσσοντας στρατηγική που δίνει έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με την παράλληλη παροχή κινήτρων στους συνεργάτες για αύξηση της παραγωγής. Στα πρώτα συγκεντρωτικά στοιχεία για το σύνολο του 2019 καταγράφεται ρεκόρ πωλήσεων στον Κλάδο Υγείας όπως και στις Γενικές Ασφαλίσεις (πλην αυτοκινήτου).
Αύξηση ίσως και παραπάνω από 20% (+9% το 2019) εκτιμά για το 2020 στα συνταξιοδοτικά ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου περιγράφοντας τις ανάγκες των πολιτών σε μια αξιοπρεπή σύνταξη κατά την χθεσινή εκδήλωση της εταιρείας.
Παρόμοιες ανάγκες υπάρχουν και σε νοσοκομειακές καλύψεις, ενώ χαιρέτισε τα κίνητρα που σχεδιάζονται να δοθούν στην ασφάλιση α’ κατοικίας από φυσικές καταστροφές, όπως έγινε γνωστό στην ετήσια ΓΣ της ΕΑΕΕ.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε επίσης στις σύγχρονες ψηφιακές προκλήσεις στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθει ο κλάδος και η εταιρεία σημειώνοντας πως τα επόμενα χρόνια το διαδίκτυο θα καταλάβει επιπλέον μερίδιο της αγοράς.
Μιλώντας για τις ενέργειες της διοίκησης πέραν από τις νέες τεχνολογίες, έδωσε έμφαση στην επανεκπαίδευση και τα περαιτέρω εργαλεία που παρέχονται στους συνεργάτες προαναγγέλλοντας από την άλλη πλευρά νέες επενδύσεις σε υποδομές: Ιδιόκτητα γραφεία σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη και την ανασκευή του κτηρίου στην Λ. Συγγρού.
Τους στρατηγικούς στόχους 2020 – 2023 ανέλυσε από την πλευρά του, ο Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής της εταιρεία, κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου, με έμφαση τις αλλαγές σε επίπεδο καταναλωτών και αγοράς. Όπως σημείωσε: «Οι πελάτες θέλουν να έχουν μια ψηφιακή επαφή με τους πελάτες. Η ασφαλιστική αγορά αλλάζει ενώ όλοι προσπαθούν να αποκομίσουν μερίδια πχ. στον κλάδο αυτοκινήτου» σημειώνοντας στους στόχους εντάσσεται και η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον Κλάδο Αυτοκινήτου (μαζί με τους συνεργάτες της εταιρείας) ως απάντηση στις σύγχρονες προκλήσεις.
Στο άμεσο μέλλον, βασική επιδίωξη αποτελεί η περαιτέρω μεγέθυνση του χαρτοφυλακίου Ζωής και άλλων Γενικών Κλάδων κάτι που αντικατοπτρίζεται και από το γεγονός της εισόδου νέων στελεχών σε: Κλάδο Ζωής και Υγείας, Corporate, Εσωτερικού Ελέγχου, Νομικής Υπηρεσίας, Τεχνικής Διεύθυνσης, Τμήμα Εκπαίδευσης.
Κατά τα άλλα, παρουσιάστηκε ο νέος κανονισμός Πωλήσεων στην οποία θα δίνονται υψηλές προμήθειες και άλλα κίνητρα στους συνεργάτες – για τα δεδομένα της αγοράς – για όλους τους κλάδους και τις 32 συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες.
Τέλος, στο επίκεντρο της χθεσινής εκδήλωσης βρέθηκε το MyAcount, μια ενότητα ηλεκτρονικής διαχείρισης των συμβολαίων και των ασφαλιστικών υπηρεσιών που απευθύνεται σε όλους τους πελάτες των συνεργατών της εταιρείας.
Δίνεται πρακτικά η δυνατότητα στους πελάτες να διαχειριστούν τα συμβόλαια τους και τις προσφορές των ασφαλιστικών συμβούλων από το σπίτι ή το γραφείο χωρίς τηλεφώνημα ή συνάντηση με τον ασφαλιστή.
Το δικό του μήνυμα για την συνέχιση της στενής συνεργασίας με την εταιρεία απηύθυνε από την πλευρά του ο κ. Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, εμπορικός διευθυντής της Groupama που ήταν χορηγός της χθεσινής εκδήλωσης.
Αναλύοντας, μεταξύ άλλων, τις σύγχρονες προκλήσεις στον κλάδο μίλησε για την ανάγκη δημιουργίας οικοσυστημάτων και τις μεγάλες αλλαγές που επιφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην ασφαλιστική αγορά, τους διαμεσολαβητές και τον πελάτη.
«Καμία ψυχρή λογική δεν μπορεί να αντικαταστήσεις, εσάς, τον άνθρωπο, σε συμβουλές για ζητήματα Υγεία, σύνταξης, περιουσίας», σημείωσε περιγράφοντας – ωστόσο – τις αλλαγές στις συνήθειες των ανθρώπων από την χρήση των νέων τεχνολογιών.
Την δημιουργία αξίας για τους πελάτες μέσω αλλαγής νοοτροπίας και στρατηγικών ανέλυσε σε παρουσίαση του για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο κ. Γιάννης Πολλάλης, καθηγητής στρατηγικής διοίκησης, διευθυντής του Εργαστηρίου (iLeads Lab).