H ιδιαίτερα υψηλή επισκεψιμότητα σε συνδυασμό με το έντονο ενδιαφέρον του κοινού ήταν εκείνα τα στοιχεία που χαρακτήρισαν την τρίτη στάση του 100% Hotel Workshop Tour στη Θεσσαλονίκη.
Η ανταπόκριση του κοινού τής συμπρωτεύουσας στο φετινό Workshop του 100% Hotel Show ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους επισκέπτες να μιλούν με διθυραμβικά σχόλια τόσο για το επίπεδο των παρουσιάσεων όσο και για τον άριστο συντονισμό του event. Από την πλευρά της η διοργάνωση σχολίασε το υψηλό επενδυτικό επίπεδο του κοινού, καθώς στην πλειονότητά του αποτελούνταν από ξενοδόχους που σχεδιάζουν την αναδιαμόρφωση του ξενοδοχείου τους, και νέους επενδυτές που ετοιμάζονται να εισέλθουν στην ξενοδοχειακή αγορά.
Ακόμη ένα στοιχείο που προκάλεσε ενδιαφέρον ήταν η έντονη διάθεση του κοινού να συμμετέχει ενεργά κατά τη διάρκεια των ομιλιών με σχόλια και διευκρινίσεις, γεγονός που αντάμειψε για ακόμη μια χρονιά την προσπάθεια των διοργανωτών να αναπτύξουν ένα διαδραστικό ύφος.
Στην κατάμεστη αίθουσα του “The Met Hotel Thessaloniki” συζητήθηκαν όλες οι νέες εξελίξεις στους τομείς της Αρχιτεκτονικής, της Εμπειρίας, των Νέων Αγορών και της Στελέχωσης. Πιο συγκεκριμένα, την αυλαία άνοιξε ο Μιχάλης Κραουνάκης από την k-division αναλύοντας όλα τα σημεία-κλειδιά της ξενοδοχειακής αρχιτεκτονικής προδιαγραφής, ενώ στη συνέχεια ο Ζένιος Ζένιου από το Destsetters παρουσίασε τη διαδικασία τού Hotel Experience Planning, συνθέτοντας ζωντανά, με τη βοήθεια του κοινού, ένα νέο ξενοδοχειακό concept. Την ιδιαίτερη αυτή ατμόσφαιρα ολοκλήρωσε η εταιρεία Scent Plus, εφαρμόζοντας τεχνικές scent marketing. Την παράσταση, ωστόσο, έκλεψε η παρουσίαση της Κατερίνας Πετροπούλου από τη Hotelising σχετικά με την είσοδο σε νέες αγορές, καθώς τη συμπλήρωσαν εκπρόσωποι της Google και της WebHotelier, οι οποίοι έδωσαν πραγματικά στατιστικά στοιχεία της ζήτησης στην Ελλάδα, αλλά και εργαλεία για την ανάπτυξη νέων κοινών. Για ακόμη μια φορά το παρών έδωσε ο Νίκος Σ. Μοράντης από τη Hotelier Academy, συντονιστής της διαδικασίας, καθώς και η ομάδα της διοργανώτριας εταιρείας Demand Fairs & Media. Το event είχε τον χαρακτήρα ενός μικρού εκθεσιακού γεγονότος, στο οποίο συμμετείχαν διάφορες προμηθευτικές εταιρείες του ξενοδοχειακού κλάδου, που έκαναν επαγγελματικές επαφές με τους επισκέπτες του Event.
Το 100% Hotel Workshop Tour συνεχίζει το ταξίδι του στην Κρήτη, επισκεπτόμενο στις 14 Μαρτίου τα Χανιά και στις 16 Μαρτίου το Ηράκλειο.