Εσωτερική κόντρα έχει ξεσπάσει στους Σιδηροδρόμους, έπειτα από επίσημη καταγγελία της Rail Cargo Logistics κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις χρεώσεις.
Προσφεύγοντας στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η Rail Cargo Logistics Goldair εξαπολύει βέλη κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καταγγέλοντας ότι εφαρμόζει πιο ακριβές χρεώσεις όσον αφορά στα έργα συντήρησης του σιδηροδρομικού υλικού.
Επί της ουσίας η Rail Cargo θεωρεί η ευθύνη για το γεγονός ότι η συντήρηση μηχανών και τρένων της κοστίζει ακριβότερα από της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποδίδεται στη δεύτερη και στηνπολιτική χρεώσεων που ακολουθεί.
Η Rail Cargo Logistics ανταγωνίζεται στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ταυτόχρονα, όπως αναφέρεται στην “Καθημερινή” η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέκτησε πρόσφατα την ΕΕΣΣΤΥ η οποία παρέχει υπηρεσίες συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, την οποία στο τέλος του 2019 και απορρόφησε.
Ο επικεφαλής της Rail Cargo Logistics, Καλλίνικος Καλλίνικος, έχει επανειλλημμένως αναφερθεί στις εν λόγω χρεώσεις, κάνοντας λόγο ακόμη και για τεραπλάσιες τιμές έναντι εκείνων που εφαρμόζονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η άλλη πλευρά ωστόσο υποστηρίζει ότι η διαφορά των χρεώσεων οφείλεται στις εκπτώσεις όγκου που λαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.