Δημήτρης Μαλλάς

 

Στον ευρύτερο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών οι περιπτώσεις εταιρειών, οι οποίες με κέντρο την Αθήνα, έχουν καταφέρει να δραστηριοποιούνται σχεδόν σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι σχετικά ελάχιστες. Ένα τέτοιο παράδειγμα, όμως, που τυγχάνει μάλιστα να έχει ως επικεφαλής δύο γυναίκες -κάτι αρκετά σπάνιο σε έναν σαφώς ανδροκρατούμενο χώρο- είναι η Out There Media. Μία εταιρεία που θεωρείται εκ των κορυφαίων παγκοσμίως στον τομέα της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων έχοντας συνάψει συμφωνίες με ορισμένους εκ των μεγαλύτερων τηλεπικοινωνιακών ομίλων αλλά και πολύ γνωστές εταιρείες από το χώρο των καταναλωτικών προϊόντων.

«Με την τεχνολογία και την πλατφόρμα που έχουμε αναπτύξει, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι μπορούν να προσεγγίσουν με έναν πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο τρόπο καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των κινητών τηλεφώνων των τελευταίων.» σημειώνει στο CNN Greece η Κέρστιν Τρικαλίτη, συν-ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Out There Media. Σύμφωνα με την τελευταία, η Out There Media είναι μία εταιρεία που προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν επιπλέον πηγές εσόδων αφού μπορούν να προσφέρουν νέες υπηρεσίες, οι οποίες βασίζονται και στα δεδομένα που έχουν στη διάθεση του προς ανάλυση.

Το πελατολόγιο της Out There Media, η οποία ιδρύθηκε το 2009, είναι αρκετά εντυπωσιακό καθώς περιλαμβάνει εταιρείες όπως είναι η Deutsche Telekom, η Vodafone, η Nestle, η McDonalds, η Unilever, η P&G , η Samsung, η Diageo και πολλά άλλα μεγάλα επιχειρηματικά ονόματα. Τελευταία προσθήκη είναι η Vodacom από τη Νότια Αφρική, θυγατρική του ομίλου Vodafone, καθώς και η ΜΤΝ από τη Νότια Αφρική, ένας τηλεπικοινωνιακός όμιλος με παρουσία σε 21 χώρες στην Αφρική και στην Ασία, ο οποίος έχει περίπου 250 εκατ. Συνδρομητές! «Η συμφωνία με την ΜΤΝ είναι εξαιρετικά σημαντική δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα έντονος και περιελάβανε πολύ μεγάλους «παίκτες» από το χώρο της τεχνολογίας και όχι μόνο» επισημαίνει η Δάφνη Λουκά, συν-ιδρύτρια και γενική εκτελεστική διευθύντρια (COO) της Out There Media.

Οι συνεργασίες με την Vodacom και την MTN πρόκειται να ενισχύσουν την παρουσία της Out There Media στην Αφρική, η οποία θεωρείται από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές του πλανήτη, με τη Μέση Ανατολή και την ανατολική Ασία να είναι δύο ακόμη περιοχές για τις οποίες υπάρχει έντονο ενδιαφέρον. Σημειωτέον ότι η ΟΤΜ έχει πλέον παρουσία και δραστηριότητες παγκοσμίως σε όλες τις ηπείρους.

Η Out There Media έχει μεν την έδρα της στη Βιέννη, αλλά πρακτικά τα γραφεία στην Αθήνα είναι η «καρδιά» της εταιρείας, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι απασχολεί περισσότερα από 50 άτομα. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι η ανάπτυξη του Mobucks, όπως είναι η επωνυμία της πλατφόρμας της Out There Media, γίνεται στο Μαρούσι από μία ομάδα developers, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι Έλληνες. Το πλάνο, μάλιστα, είναι η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων από την Ελλάδα «Αυτό που έχουμε θέσει ως στόχο είναι να δημιουργήσουμε στην Ελλάδα ένα κέντρο καινοτομίας και να απασχολούμε ανθρώπους που γνωρίζουν πώς να αναπτύσσουν εφαρμογές αξιοποίησης δεδομένων (data scientists)» τονίζει στο CNN Greece η γενική διευθύντρια τεχνολογίας (CTO) Μαρία Βασιλείου σπεύδοντας να σημειώσει το πόσο υψηλού επιπέδου είναι το ανθρώπινο δυναμικό στην Ελλάδα. Με την τελευταία άποψη συμφωνεί και η κα Τρικαλίτη. «Το ανθρώπινο δυναμικό στην Ελλάδα είναι τέτοιο που πολλές εταιρείες από το χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας θέλουν να επενδύσουν σε αυτό. Και αυτό είναι μία μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα».