Η Adidas αύξησε κατά 8% τον ετήσιο τζίρο της στα 22 δισεκατομμύρια ευρώ (24,8 δισεκατομμύρια δολάρια) για το οικονομικό έτος 2018, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.
Η αύξηση του τζίρου αποδίδεται κυρίως στα αποτελέσματα της εταιρείας στην Κίνα, αλλά και στη Βόρεια Αμερική, όπου καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 23%.
Παράλληλα, η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της από το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά 36%, με τα έσοδά της να ξεπερνούν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ για το 2018.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 20% και ανήλθαν σε 1,7 δισ. ευρώ.