Σε συνεργασία με την Nova προχώρησαν τα Marks & Spencer, στοχεύοντας στη συνεχή αναβάθμιση και βελτίωση του Customer Experience, στο πλαίσιο αναβάθμισης των IT υποδομών τους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα Marks and Spencer,διαθέτοντας ιστορία και εμπειρία μεγαλύτερη από έναν αιώνα, δεν θα μπορούσαν παρά να δίνουν την ύψιστη σημασία στην εμπειρία των πελατών τους μέσα στα καταστήματα λιανικής. Με αυτό τον ξεκάθαρο στόχο και σε συνεργασία με τη Nova, κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ που αφορούν τον τομέα υπηρεσιακής συνέχειας καθώς και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με σκοπό την αναβάθμιση του Customer Experience.
Το έργο περιελάμβανε μεταξύ άλλων, υπηρεσίες διασύνδεσης σε MPLS και Internet δίκτυα με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, WiFi στα καταστήματα, διαχωρισμό και προτεραιοποίηση κίνησης στις διασυνδέσεις, επικοινωνία με κεντροποιημένη Customer Experience Music App, Business Continuity Cloud Back up και Disaster Recovery Connection services. Επιπλέον, με στόχο τη μείωση του ρίσκου, τα M&S ανέθεσαν την εποπτεία και τη διαχείριση υποδομών ΙΤ ζωτικής σημασίας στους πιστοποιημένους μηχανικούς τεχνικής εξυπηρέτησης της Nova, που θα υποστηρίζουν το δίκτυο της 24x7x365. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να διατηρήσουν την πολυπλοκότητα των υποδομών τους στο επιθυμητό επίπεδο και να εστιάσουν τις προσπάθειές τους σε αυτό που κάνουν καλύτερα, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ρουχισμού!