Οι ναύλοι των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου προσωρινά δείχνουν να υποχωρούν από τα ιστορικά υψηλά των προηγούμενων μηνών.
Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν ωστόσο απτόητοι να επενδύουν στη ναυπήγηση LNG Carriers.
Σύμφωνα με αναλύσεις μεγάλων παραγωγών όπως η Shell, η ζήτηση LNG θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Τρία νέα LNG Carriers προστέθηκαν στη λίστα των υπό παραγγελία πλοίων αυτής της κατηγορίας, που υπολογίζονται από τους ναυλομεσιτικούς οίκους σε 105 LNG Carriers. Τα δύο αφορούν μία παραγγελία της Maran Gas του ομίλου Αγγελικούση και το τρίτο την εξάσκηση μιας option της Capital Gas του Βαγγέλη Μαρινάκη. Ο όμιλος Αγγελικούση παρήγγειλε δύο LNG Carriers στα κορεάτικα ναυπηγεία της DSME, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων το ένα και συνολικής αξίας 380 εκατ. δολαρίων….