Τα πλάνα υπήρχαν ήδη από το 2010, ωστόσο τώρα φαίνεται ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.
Ο λόγος για το νέο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο που σχεδιάζει ο όμιλος Κωνσταντίνου στην περιοχή της Μεταμόρφωσης, μία επένδυση συνολικού κόστους 93,4 εκατ. ευρώ που έλαβε και αυτή χθές το «πράσινο φώς» από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων.
Ο ομογενής από τη Βενεζουέλα και ο επικεφαλής του ομίλου Παναγιώτης Κωνσταντίνου, έγινε ευρύτερα γνωστός στη χώρα μας στις αρχές της δεκαετίας όταν άνοιξε το Athens Metro Mall στον Αγιο Δημήτριο, σε μία επένδυση ύψους 75 εκατ. ευρώ. Τότε ο ίδιος είχε ανακοινώσει ότι είχε πλάνα για περισσότερα malls εντός κι εκτός Αθηνών, o σχεδιασμός ωστόσο έμεινε στα χαρτιά λόγω της κρίσης που έφερε την κατάρρευση τόσο στο χώρο του retail όσο και στην αγορά ακινήτων.
Τώρα, το νέο έργο της Panita Ltd, όπως ονομάζεται ο φορέας της νέας επένδυσης που εγκρίθηκε χθές από τη ΔΕΣΕ, περιλαμβάνει ένα σύνθετο εμπορικό κέντρο με εστιατόρια/καφέ, καταστήματα λιανικού εμπορίου, υπηρεσίες διαγνωστικού κέντρου, χώρους ψυχαγωγίας για παιδιά, υπόγειους χώρους στάθμευσης κ.α., ενώ αναμένεται να δημιουργήσει, σύμφωνα με την πρόταση, 722 νέες θέσεις εργασίας.
Ενισχυτικά για τη νέα επένδυση που σχεδιάζεται σε ένα ακόμη «κομβικό» σημείο δίπλα στην Εθνική οδό και κοντά στον κόμβο με την Αττική Οδό, φαίνεται ότι λειτούργησαν και οι θετικές επιδόσεις του Athens Metro Mall στον Αγίο Δημήτριο σε επίπεδο τζίρων και επισκεψιμότητας- αρκεί να αναφερθεί ότι ο τζίρος των καταστημάτων ξεπερνά τα 120 εκατ. ευρώ.
Η ιστορία της οικογένειας Κωνσταντίνου στο χώρο του λιανεμπορίου και του real estate πάει πίσω στις προηγούμενες δεκαετίας. Ο όμιλος δραστηριοποιείται στον τομέα του real state από το 1950 σε χώρες της Λατινικής Αμερικής αναπτύσσοντας πολυκαταστήματα μεγάλων τετραγωνικών (Aliss, Tijerazo), shop-in-shop, εμπορικά κέντρα και αποθηκευτικούς χώρους. Στην Ελλάδα, ήλθε επισήμως, μέσω της Talima Venture Inc., για τη δημιουργία του εμπορικού κέντρου στο ιδιόκτητο ακίνητο στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου, εντάσσοντας παράλληλα στο χαρτοφυλάκιό του και αμιγώς λιανεμπορικές δραστηριότητες μέσω της αλυσίδας Διάφανο αλλά και της Alimar Development. Η τελευταία συνεργάζεται ως franchisee, με μεγάλες μάρκες ειδών ένδυσης (United Colors of Benetton, Adidas, Tommy Hilfiger), ενώ το 2014, ως franchisor, ανέλαβε τα δικαιώματα εκμετάλλευσης στην Ελλάδα του ισπανικού brand women’ secret, μέλος του Groupo Cortefiel, συνεχίζοντας το 2017 με την ανάληψη, ως franchisor των αποκλειστικών δικαιωμάτων εκμετάλλευσης του ισπανικού brand SPRINGFIELD, επίσης μέλους του Groupo Cortefiel.