Επιστροφή στους τζίρους του 2015 σηματοδότησε για τα ελληνικά σούπερ μάρκετ, η χρονιά του 2018. Κατά τη διάρκεια της 24ης τακτικής γενικής συνέλευσης των μελών της επιτροπής ECR, στην οποία συμμετέχουν βιομηχανίες και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ο Παναγιώτης Μπορέτος, εμπορικός διευθυντής και αναπληρωτής γενικός διευθυντής της IRI, το 2018, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε σε 5,337 δισ. € , αυξημένος κατά +2,7% σε σχέση με το 2017. Πριν από τρία χρόνια, το 2015, οι πωλήσεις κυμάνθηκαν σε 5,428 δισ. Ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι ο τζίρος των ταχυκινήτων κωδικών που διακινούνται στα σούπερ μάρκετ να «επιστρέφει» στις επιδόσεις του 2015. Για φέτος, οι διοικήσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ προσδοκούν περιορισμένη ανάπτυξη της τάξεως του 1,5%, με βασικό παράγοντα διαμόρφωσης των εξελίξεων τις ….επικείμενες εθνικές εκλογές.