H Coca Cola βρήκε τον τρόπο να μεγαλώσει τα μερίδιά της στην δύσκολη ελληνική αγορά.

Περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και ταυτόχρονα νέες εναλλακτικές διεύρυνσης της εγχώριας αγοράς αναψυκτικών σηματοδότησε η είσοδος της Coca Cola, το 2017, στην παραγωγή προϊόντων με στέβια.

  • « Ο κόσμος αλλάζει ραγδαία το ίδιο και οι επιθυμίες των καταναλωτών. Η Coca – Cola αναζητά νέους τρόπους να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις καρδιές τους και να απαντήσει στις νέες τους ανάγκες».

Το λανσάρισμα της Coca – Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο τόσο με τη νέα τάση του «fine drinking», η οποία κερδίζει όλο και περισσότερους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και με τη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ