της Ελενας Ερμείδου

Η αλήθεια είναι ότι οι ασφαλιστές και οι ασφαλιστικές έχουν μάθει να πωλούν συγκεκριμένα προϊόντα, όμως τα πάντα αλλάζουν και ναι μεν, δεν μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον, αλλά μπορούμε να παρατηρούμε τις τάσεις, διεμήνυσε από το Costa Navarino o Διευθυντής του Κλάδου Ασφαλειών για την Ελλάδα στην PwC κος Νίκος Χοστελίδης.

Οι πόλεις πρέπει να αλλάξουν, οι αλλαγές των πόλεων, των δημογραφικών θα δημιουργήσουν νέες αλληλεπιδράσεις, θα προκύψουν νέοι κίνδυνοι πάνω στους οποίους ο κλάδος θα πρέπει να προσαρμοστεί. Η μετακύλιση των δυνάμεων θα είναι σημαντική στην πορεία της οικονομίας και στην τεχνολογία, η οποία τεχνολογία θα ανατροφοδοτεί και θα ανατροφοδοτείται.

Ασφαλιστικές και ασφαλιστές, δίκτυα, μεσίτες  καλούνται να κατανοήσουν τις αλλαγές, να προσαρμοστούν στις προσκλήσεις ώστε να αποκτήσουν πιο εύκολα πρόσβαση στους νέους πόρους η αξιοποιήση των οποίων φέρνει την βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου.

Η χαμηλή δίεισδυση των ασφαλειών αφήνει πολλά περιθώρια, ωστόσο όπως παρατήρησε ο Rohit Talwar, CEO, Fast Future Research “δεν αντιμετωπίζουμε σωστά τους πελάτες μας”….”ξοδεύουμε για τεχνογνωσία δεν δαπανούμε για τους ανθρώπους”.

Στις ασφάλειες, προσέθεσε, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω δεδομένα ο κλάδος πρέπει να βρει τους “τομείς που εφάπτονται”, να αναζητήσει τις ευκαιρίες. Τόνισε μεταξύ άλλων “να ζούμε με ταχύτητα αλλά να κάνουμε και στάσεις….να καταλάβουμε πως αλλάζει η ζωή των πελατών μας … και να προσπαθήσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες τους”.

Δεν παρέλειψε τέλος να ενημερώσει για τους ψηφιακούς παίκτες που έρχονται στην αγορά και που είναι οι : Apple, Amazon, Google, Facebook, Microsoft υπογραμμίζοντας ότι όλες οι δραστηριότητες βασίζονται σε αυτές τις επιχειρήσεις.

 

Insuranceworld.gr