«Το 2025, οι προκλήσεις της Attica Bank, που μετονομάζεται σε CrediaBank, και θα φέρει νέο λογότυπο, είναι η περαιτέρω ανάπτυξη, η ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης με την Παγκρήτια, μέσα στο φθινόπωρο, η αναδιάρθρωση με μείωση του λειτουργικού κόστους, η χρήση της τεχνολογίας, η δημιουργία νέων, καινοτόμων προϊόντων, με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών, και κυρίως των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων», επεσήμανε η Ελένη Βρεττού μιλώντας στη Γενική Συνέλευση της τράπεζας.
«Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια καθαρή τράπεζα όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο, κάτι το οποίο επετεύχθη. Παραμένουμε σταθεροί στην επιδίωξή μας η τράπεζά μας να είναι ευέλικτη, σταθερή, αξιόπιστη και προσβάσιμη στον πελάτη».
Για το θέμα της «ελεύθερης διασποράς» η επικεφαλής της –πλέον– CrediaBank διευκρίνισε: «(…) Είναι γεγονός ότι δεν πληρούμε τον κανόνα για την ελεύθερη διασπορά που θέτει το χρηματιστήριο. Είμαστε στο 9,5% και πρέπει να φθάσουμε το 15%. Ωστόσο, με βάση τη συμφωνία των μετόχων, που πέρασε και από τη Βουλή, για έναν χρόνο απαγορεύεται να κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση με στόχο την αύξηση της διασποράς. Η περίοδος λήγει την 4η Δεκεμβρίου 2025, θα αιτηθούμε παράταση και θα συμμορφωθούμε. Ήδη, εξετάζουμε μια σειρά από κινήσεις επ’ αυτού».
Το όνομα προέρχεται από τη λέξη Credibility (αξιοπιστία), που εκφράζει τη σταθερότητα και την εμπιστοσύνη που η τράπεζα χτίζει καθημερινά με τους ανθρώπους. Η νέα επωνυμία και το νέο σήμα συμβολίζουν τον σταθερό δεσμό εμπιστοσύνης, ένωσης και συνεργασίας που έχει με τους ανθρώπους –τους εργαζόμενους, τους πελάτες και τους εταίρους της.
Τα αρχικά της New Bank αποτυπώνουν βασικές έννοιες: Το C συνδέεται με τον πελάτη (customer), που βρίσκεται στην καρδιά όσων κάνει, τη συνεργασία (collaboration), που είναι η κινητήριος δύναμη για την ανάπτυξη, και τη φροντίδα (care) που δείχνει καθημερινά για τον άνθρωπο –εργαζόμενο, πελάτη και συνεργάτη.
Το B συνδέεται με την τόλμη (boldness) που χαρακτηρίζει τις κινήσεις της, την ισορροπία (balance) που διατηρεί για τους ανθρώπους και, φυσικά, την τράπεζα (bank), μια Νέα Τράπεζα, με ανθρώπινο πρόσωπο.
Το σήμα αποτελείται από δύο ανοιχτούς κύκλους, με τα αρχικά C&B, που σχηματίζουν το σύμβολο του απείρου: άπειρες δυνατότητες για όλους, πάντα. Μια παντοτινή σύνδεση συνεργασίας. Η εμπιστοσύνη, η δέσμευση, η αξιοπιστία και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που διαμορφώνουν την ταυτότητα της New Bank. Η Τράπεζα κατέληξε σε αυτό το όνομα μετά από ποσοτική και ποιοτική έρευνα και ένα shortlist τριών ονομάτων. Το όνομα θα το δούμε πρώτη φορά σε «ταμπέλα» στο νέο κατάστημα της τράπεζας στη Σκουφά, που θα γίνει και flagship.
ΑΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK