Η KPMG ανακοίνωσε την κυκλοφορία του KPMG Workbench, της βασικής και ενιαίας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για ευρεία παγκόσμια υιοθέτηση και ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, με ταυτόχρονη ενίσχυση της εμπιστοσύνης και του ελέγχου στη χρήση της σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και ομάδες.

Η πλατφόρμα αποτελεί μέρος της επένδυσης πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων του οργανισμού στην τεχνητή νοημοσύνη και στη μετάβαση σε «agentic» περιβάλλοντα, και συνιστά θεμέλιο για τις ψηφιακές πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών KPMG Digital Gateway (Tax), KPMG Velocity (Advisory), καθώς και της έξυπνης audit πλατφόρμας KPMG Clara.

Η σχετική ανακοίνωση είναι η πιο πρόσφατη της KPMG σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και ακολουθεί τις πρόσφατες επενδύσεις της από κοινού με τη Microsoft και άλλους στρατηγικούς συνεργάτες, με στόχο τη γρηγορότερη δημιουργία αξίας, με καινοτόμες ψηφιακές λύσεις, αποδοτικότητα και προηγμένες τεχνολογίες, σε πρακτικό επίπεδο για τους πελάτες.

Βασικές λειτουργίες του KPMG Workbench

  • Η πλατφόρμα KPMG Workbench διαθέτει δίκτυο 50 βοηθών τεχνητής νοημοσύνης (πράκτορες και chatbots) που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε πολλαπλούς τομείς, ενώ αναπτύσσονται σχεδόν χίλιοι ακόμα για να καλύψουν ποικίλες ανάγκες των πελατών. Οι πράκτορες συνεργάζονται με διάφορα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και λειτουργούν ως ψηφιακοί «συνεργάτες» δίπλα στους επαγγελματίες της KPMG για την παροχή γρήγορων, ποιοτικών και αξιόπιστων λύσεων.
  • Η πλατφόρμα είναι ευέλικτη, βασισμένη στις υπηρεσίες Microsoft Azure AI Foundry, επιτρέποντας τη διαλειτουργική επικοινωνία πράκτορα με πράκτορα και ενσωματώνοντας δυνατότητες από το οικοσύστημα συνεργατών της KPMG, όπως τα Salesforce, ServiceNow και Workday, ώστε οι πελάτες που έχουν πρόσβαση σε αυτή να μπορούν να επιλέξουν το μοντέλο ή τον πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης που ταιριάζει στην εκάστοτε εργασία τους.
  • H πλατφόρμα ενισχύει την επόμενη γενιά εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη, εισάγοντας το μοντέλο «Services as Software (SaS)», με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εμπλουτισμένα με τη βαθιά τεχνογνωσία των επαγγελματιών της KPMG.
  • Διαθέτει ενσωματωμένη κυριαρχία δεδομένων, δίνοντας στους πελάτες πλήρη έλεγχο στην αποθήκευση και επεξεργασία των δεδομένων τους, συμμορφούμενο με τοπικές και διεθνείς κανονιστικές απαιτήσεις.
  • Η KPMG είναι ο πρώτος οργανισμός παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε με το BSI/ISO 42001 για Συστήματα Διαχείρισης τεχνητής νοημοσύνης και κάθε εργαλείο και πράκτορας στην πλατφόρμα έχει τη σφραγίδα «KPMG Trusted AI», βάσει ενός 10-πυλώνα πλαισίου αξιολόγησης.

«Οι πελάτες μάς λένε ότι η ικανότητά τους να ενορχηστρώνουν και να ελέγχουν τους πράκτορές τους με ασφαλή τρόπο αποτελεί πλέον τη νούμερο ένα προτεραιότητά τους. Επίσης, δεν επιθυμούν να είναι “κλειδωμένοι” σε έναν μόνο πάροχο. Έτσι, αναπτύξαμε μια θεμελιώδη πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητες κυριαρχίας δεδομένων, ενσωματωμένη στο Trusted AI Framework μας. Με την πλατφόρμα KPMG Workbench, συνδυάζουμε προηγμένους πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης με τη διορατικότητα, την κρίση και την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας για να προσφέρουμε πιο έξυπνες λύσεις στους πελάτες, πιο γρήγορα και με πλήρη εμπιστοσύνη στην ασφάλεια και συμμόρφωση» δήλωσε ο David Rowlands, Global Head of AI, KPMG International.

N. Maniatis, KPMG GreeceΟ Νίκος Μανιάτης, Partner, Head of Technology and Innovation, KPMG Ελλάδας, επισήμανε: «Η ασφάλεια, η διαφάνεια και η δυνατότητα ελέγχου βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για την τεχνητή νοημοσύνη. Το νέο KPMG Workbench ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη με εξαιρετικό τρόπο, παρέχοντας μια πλατφόρμα πολλαπλών πρακτόρων που ενισχύει την αυτοματοποίηση, διατηρώντας ταυτόχρονα την απαραίτητη εποπτεία και συμμόρφωση. Είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στη δημιουργία μιας λύσης που ενισχύει τον έλεγχο των πελατών που βασίζεται στη δική τους ψηφιακή στρατηγική».

«Μια κοινή οπτική για τον μετασχηματισμό του τρόπου εργασίας των επαγγελματιών της KPMG»

Η πλατφόρμα Workbench χτίστηκε στην πλατφόρμα Microsoft Azure, με χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης του Azure AI Foundry. Από εργαλείο για προγραμματιστές, εξελίσσεται σε κεντρικό κόμβο της KPMG για την παροχή και διαχείριση της τεχνητής νοημοσύνης, συνδέοντας εργαλεία και υποστήριξη καθ’ όλη τη διαδρομή των πελατών.

Με τη γενετική και βασισμένη σε πράκτορες τεχνητή νοημοσύνη, η πλατφόρμα Workbench μπορεί να κλιμακωθεί και να εξειδικευτεί. Οι πράκτορες μπορούν να συνεργάζονται και να μοιράζονται πληροφορίες για την αυτοματοποίηση σύνθετων διαδικασιών, από την ένταξη πελατών μέχρι την κανονιστική αναφορά. Είναι αρθρωτοί, επαναχρησιμοποιήσιμοι και εξελισσόμενοι, για να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες επιχειρησιακές ανάγκες.

«Η πλατφόρμα KPMG Workbench αποτελεί ένα βήμα μετασχηματισμού στην συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη, ενσωματώνοντας τη νοημοσύνη πολλαπλών πρακτόρων σε μία ενιαία πλατφόρμα με τη βοήθεια του Azure AI Foundry. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς το μέλλον του ανοιχτού agentic web. Στη Microsoft, δίνουμε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν την εμπειρία των εργαζομένων και να επαναπροσδιορίσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω του μετασχηματισμού με την τεχνητή νοημοσύνη – και το KPMG Workbench αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτής της οπτικής που γίνεται πραγματικότητα» ανέφερε ο Judson Althoff, EVP, Chief Commercial Officer, Microsoft.

Ιδιωτικές εκδόσεις του KPMG Workbench θα είναι διαθέσιμες σε πελάτες από διάφορους κλάδους, με σκοπό να τους βοηθήσουν στην ανάπτυξη και διαχείριση του ψηφιακού εργατικού τους δυναμικού του μέλλοντος. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πελάτες των εταιρειών-μελών της KPMG ήδη επωφελούνται από το KPMG Workbench, όπως οι εξής:

  • Τηλεπικοινωνιακή και τεχνολογική εταιρεία που ενισχύει τη διαχείριση κανονιστικής συμμόρφωσης με πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης, για την αξιολόγηση και βελτίωση πολιτικών και ελέγχων.
  • Παγκόσμια τράπεζα που απαιτεί κυριαρχία δεδομένων και πράκτορες για επαλήθευση ταυτότητας πελατών και μείωση του κινδύνου απάτης.
  • Πολυεθνική εταιρεία λιανικού εμπορίου, που χρησιμοποιεί πολλαπλά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της παραγωγικότητας back-office μέσω ενός ψηφιακού εργατικού δυναμικού.

«Η κυκλοφορία της πλατφόρμας KPMG Workbench είναι ένα καθοριστικό ορόσημο στην τεχνητή νοημοσύνη για την KPMG, ενισχύοντας τη δέσμευσή μας να μεταμορφώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών και τον τρόπο εργασίας μας παγκοσμίως. Αυτή η στρατηγική επένδυση, σε συνεργασία με τη Microsoft, ενισχύει τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός κορυφαίου τεχνολογικού οικοσυστήματος σε μια εποχή ραγδαίων εξελίξεων και μεταβαλλόμενων αναγκών των πελατών» δήλωσε ο Carl Carande, Global Head of Advisory, KPMG International.