Ο ‘ορχηστρικά‘ σχεδιασμένος επιχειρηματικός μετασχηματισμός που επιχείρησε τον τελευταίο χρόνο ο όμιλος Ιντρακομ είχε πρωταγωνιστεί και πάλι τον Σωκράτη Κόκκαλη ο οποίος στα 85 του συνεχίζει να δίνει μαθήματα επιχειρηματικότητας.
Όμως δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα εάν δεν είχε δίπλα του τον παλιό γνωστό του και φίλο Νίκο Μακρόπουλο ο οποίος του έμαθε πολλά πράγματα για τις ασφάλειες.
Ο Σωκράτης Κόκκαλης ήθελε να πάρει το μέγιστο σε υπεραξίες από 3 διαφορετικούς τομείς. Στα ακίνητα, στις ασφαλίσειςκαι στο Χρηματιστήριο. Ο Νίκος Μακρόπουλος ήθελε να δώσει κάτι διαφορετικό και μεγαλύτερο στην εταιρεία του απότην θέση που είχε εκείνη την στιγμή (πριν από ένα χρόνο) στην ασφαλιστική αγορά. Και οι δύο πέτυχαν τον στόχο τους.
Η Intracom Properties έχει ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο ακινήτων που έδινε υπεραξίες. Ο Σωκράτης Κόκκαλης ήθελε να το αξιοποιήσει και χρηματιστηριακά. Ταυτόχρονα , ο Ν. Μακρόπουλος γνώριζε ότι η κυβέρνηση ήταν πολύ φιλική στηνανάδειξη της ιδιωτικής ασφάλισης και των ευκαιριών της. Την γνώση του αυτή την μεταλαμπάδευσε στον Σωκράτη Κόκκαλη και έτσι είδαμε αυτό το εντυπωσιακό επιχειρηματικό σχεδιασμό. Η Intracom εξαγόρασε μία μικρή εισηγμένη, την “Kλουκίνα–Λάππα” (την γνωστή σε όλους εμπορική εταιρεία Mothercare), έκανε spin off τον κλάδο των βρεφικών ειδών καιχρησιμοποίησε την εισηγμένη εταιρεία ως ‘κέλυφος‘ για να εισάγει την Ιntracom στο Χρηματιστήριο.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr