Λίγο ως πολύ ήταν αναμενόμενη η ανακοίνωση της Aegean για την επένδυση σε 4 νέα Airbus μεγαλύτερης εμβέλειας.
Διακριτή ήταν επίσης η πρόθεση της διοίκησης να ανοίξει τα «φτερά» της προς προορισμούς πτητικής διάρκειας έως 7,5 ωρών, με τη σχετική απόφαση να «κλειδώνει» στο ταξίδι του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Ινδία, θυμίζοντας ότι η πολυμελής ελληνική αποστολή ταξίδεψε με αεροσκάφος της Aegean –στο Νέο Δελχί βρέθηκαν και υψηλόβαθμα στελέχη της αεροπορικής εταιρείας.
Στην ανακοίνωση της εισηγμένης γίνεται ρητή αναφορά του γεωγραφικού «πλάτους» που θα μπορούσε να καλύψει με τα νέα 4 Α321neo: προορισμούς στην περιοχή του Κόλπου που είτε περιλαμβάνονται ήδη στο δίκτυό της (π.χ. Ριάντ, Τζέντα, Ντουμπάι) είτε αποτελούν πιθανές νέες προσθήκες στην περιοχή (π.χ. Μπαχρέιν, Ντόχα, Ομάν), αλλά και νέους δυνητικούς προορισμούς είτε στην Κεντρική Αφρική (π.χ. Λάγγος, Ναϊρόμπι, Αντίς Αμπέμπα) είτε και στην Ασία, με δυνατότητα κάλυψης προορισμών όπως το Δελχί και η Βομβάη στην Ινδία ή το Αλμάτι στο Καζακστάν.
Επί της ουσίας: μια επέκταση στην ινδική αγορά θα βάλει την Aegean στο «άρμα» του India-Middle East-Europe Economic Corridor (IMEC).