Πριν μερικά χρόνια, η ψύχωση της κοινωνίας με τον κορωνοϊό και οι μαζικές παραγγελίες αντισηπτικών και προϊόντων καθαριότητας είχαν εκτινάξει τα μεγέθη και τους τζίρους του Ομίλου Παπουτσάνης.

 

Μετά ήρθε ο πόλεμος, η ενεργειακή κρίση, η κατακόρυφη αύξηση των πρώτων υλών και το κλείσιμο ζωτικών αγορών.

 

Χθες, η Παπουτσάνης κατάφερε και παρουσίασε -για το 2023- καθαρή, μετά από φόρους, κερδοφορία λίγο μεγαλύτερη των 4 εκατ. Ευρώ.

 

Δύο χρόνια νωρίτερα στην κορύφωση των πωλήσεων CoViD ο Παπουτσάνης παρουσίαζε κέρδη 4,9 εκατ. Ευρώ.

  • Αυτό σημαίνει ότι κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να αναδιατάξει την παραγωγή του, να διαχειριστεί τα αυξημένα κόστη σαπουνόμαζας και ενέργειας και να εμφανίσει μια αξιοπρεπή κερδοφορία 4 εκατ. Ευρώ.

Χθες, η χρηματιστηριακή αξία του Παπουτσάνη ξεπέρασε τα 63 εκατ. Ευρώ. Είναι ακόμη, χαμηλότερη από την κεφαλαιοποίηση του, πριν ένα χρόνο…

 Πρόταση για μέρισμα 0,04 ευρώ/μετοχή.

Στην ανάπτυξη της δραστηριότητας και της κερδοφορίας της στοχεύει το 2024 η διοίκηση της Παπουτσάνης, στηριζόμενη σε τρεις πυλώνες, τα επώνυμα προϊόντα Παπουτσάνης, τα ξενοδοχειακά προϊόντα και τις κατηγορίες παραγωγών για τρίτους και ειδικών σαπωνομαζών.

Ήδη από το πρώτο τρίμηνο του 2024 η συμφωνία με νέα μεγάλη πολυεθνική εταιρεία είναι σε εξέλιξη και εκτιμάται ότι, σε ετήσια βάση, θα συνεισφέρει επιπλέον πωλήσεις περίπου έξι εκατομμυρίων ευρώ. Σημειώνεται δε, ότι η συνεργασία αυτή έχει σημαντικές προοπτικές περαιτέρω επέκτασης.

Η Διοίκηση προτίθεται να προτείνει στην Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0,04 ανά μετοχή.

Η προτεινόμενη διανομή τελεί υπό την έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων.

Επιπλέον, σημειώνεται ότι στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας στις 08.11.2023 εγκρίθηκε η διανομή μικτού προμερίσματος ύψους €0,03 ανά μετοχή, το οποίο καταβλήθηκε στους μετόχους στις 08.12.2023.

Σύμφωνα με την εταιρεία ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά το 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων.

Ο τομέας των ξενοδοχειακών προϊόντων αναμένεται να αποτελέσει επίσης κύριο άξονα ανάπτυξης για την Παπουτσάνης, καθώς οι προβλέψεις για τον τουρισμό είναι πολύ αισιόδοξες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.