Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αλλάξει την καθημερινότητα μας.
Προσωποποιεί και εξατομικεύει κάθε διαδικασία (ιατρική, εκπαιδευτική, ενημερωτική κ.α) δημιουργώντας νέα πεδία επιχειρηματικού ανταγωνισμού.
Η PeopleCert του Βύρωνα Νικολαίδη, έχει απο καιρό επενδύσει στο μέλλον όχι μόνο της πιστοποίησης γνώσεων αλλά και της εκπαιδευτικής διαδικασίας, έχοντας ήδη δημιουργήσει εκατομμύρια σελίδων με επιμορφωτικό υλικό.
Έχει ήδη εξαγοράσει εταιρείες που ενισχύουν την προσπάθεια μετασχηματισμού της παγκόσμιας δραστηριότητας της PeopleCert.
Πρόοφατα εξαγόρασε μια μικρή και εξειδικευμένη στο Artificial Intelligence, νεοφυή εταιρεία (startup) του εξωτερικού.
- «Είναι μία εξαγορά που δεν αποφέρει άμεσα κάτι οικονομικά στην Peoplecert αλλά θέτει τις βάσεις για το μέλλον», εξηγεί ο Βύρων Νικολαϊδης.
- «Δουλεύουμε ήδη εδώ και ένα χρόνο πολύ σοβαρά πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, έχουμε δημιουργήσει 9 διαφορετικές ομάδες που δουλεύουν νέες εφαρμογές».
Στόχος της Peoplecert είναι να εξελιχθεί σε « Amazon στο χώρο της εκπαίδευσης »
- « H τεχνητή νοημοσύνη δίνει τη δυνατότητα να κάνεις πράγματα σε εκατονταπλάσιο μέγεθος, που δεν ήταν δυνατό να γίνουν πριν. Άρα αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί η ανάπτυξή του τα επόμενα χρόνια να είναι γεωμετρική»
- «Είμαστε πλέον μία εταιρεία που αναπτύσσει και κεφαλαιοποιεί πνευματικά δικαιώματα. Μια πλατφόρμα πιο κοντά στο netflix, που έχουμε δικαιώματα τα οποία ένας από τους τρόπους να κεφαλαιοποιήσουμε είναι οι εξετάσεις. Κι ενώ οι εξετάσεις και η πιστοποίηση ήταν το 95%, σήμερα, δύο χρόνια μετά την εξαγορά, επειδή προστέθηκαν και άλλοι τομείς έχει πέσει στο 65%»
Η δεύτερη επενδυτική κίνηση αφορά τη συμμετοχή της PeopleCert στο «Uni.Fund II».
Το Uni.Fund II, έχει ήδη συγκεντρώσει 50 εκατ. ευρώ με στόχο να επενδύσει σε περίπου 20 εταιρείες τεχνολογίας, startups και spin-offs, από την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Ακολουθεί τη στρατηγική του Uni.Fund Ι, επενδύοντας σε στάδια pre-seed, seed και late-seed/series A.
Πέρα από τις επενδύσεις σε τεχνολογικές startups, ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει για spin-off εταιρείες με προϊόντα που αποτελούν αντικείμενο εμπορικής αξιοποίησης έρευνας από πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα.