“Όσοι βιαστούν να προεξοφλήσουν την απόφαση της ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού, έχοντας ως γνώμονα την κατ’ αρχήν θετική εισήγηση στην συμφωνία συγχώνευσης/απορρόφησης Attica Group-ΑΝΕΚ, καλό θα είναι να περάσουν μία βόλτα από τα Λιοντάρια…”, η απάντηση κρητικού μεγαλοπαράγοντα σε ερώτηση του Βanks για το πως εκτιμά την “επόμενη ημέρα” στην Aκτοπλοΐα…
Κατ’ αρχήν η “σφήνα” Μάριου Ηλιόπουλου (μέσω σχημάτων της κόρης του Δέσποινας) εσφαλμένα εκλαμβάνεται ως “άσφαιρη” από παράγοντες των Αθηνών, επικαλούμενοι την κεφαλαιακή αδυναμία άυτής της πλευράς να “χτυπήσει”
την ΑΝΕΚ.
Η ουσία είναι, πως η (αντι)πρόταση, “άσφαιρη-ξεάσφαιρη“– έχει υποβληθεί, είναι στο τραπέζι και-ήδη- στον σχετικό φάκελο που θα εξετασθεί στην ολομέλεια.
Γεγονός ότι, η αντίθετη πλευρά στην περίπτωση της πρώτης “σφήνας” του mr SeaJets και εξ’ απήνης πιάστηκε και μερικές δεκάδες εκατ. παραπάνω υποχρεώθηκε να καταβάλει.
Θυμίζοντας πως, ανάλογο πάθημα-μάθημα είχε συμβεί και στην περίπτωση του Εμανουέλε Γκριμάλντι προς τους (κρητικούς ) μικρομετόχους των- τότε- Μινωϊκών Γραμμών (επί ημερών Αντώνη Μανιαδάκη).
Οι παλαιότεροι, και θαμώνες των πέριξ των Λιονταριών θα έχουν να διηγηθούν στους εφησυχασμένους των Αθηνών το πόσα χρόνια πριν φτάνει η…κολώνια για τον Ναπολιτάνο και τον Μεσσήνιο.
- Ήταν, που λέτε, Οκτώβριος 2018 (συγκεκριμένα Κυριακή 7 Οκτωβρίου) όταν στο Grand Resort Lagonissi συναντήθηκαν οι 2 επιχειρηματίες- στο περιθώριο μεν του 22ου συνεδρίου του ομίλου Euromed, που είχε φέρει τον Εμανουέλε Γκριμάλντι στην Αθήνα, αλλά σε μία συνάντηση που μακρυά από τους παριστάμενους επιχειρήθηκε να κρατηθεί και πολύ ώρα σε διάρκεια κράτησε- Πηγή μας- τότε- στο Λαγοννήσι, μας είχε μεταφέρει πως κύριο θέμα της συζήτησης των 2 (συν άλλων 2 παραγόντων) ήταν το ενδεχόμενο της μεταξύ τους στρατηγικής συνεργασίας.
Άλλωστε κοινός τόπος, ο διακαής πόθος του ενός για την Attica και μύχιος του άλλου για τα 3 υπερσύγχρονα Aero HighSpeed.
Και το σταματώ εδώ, κοντός ψαλμός, κατ’ αρχήν η Τετάρτη 12 Ιουλίου (εκτός απροόπτου).