Είναι πολλά τα κεφάλαια που επενδύονται στην Κρήτη, με ενδεικτικά 2 από τα πιο εμβληματικά έργα που κατασκευάζονται και έναν διαγωνισμό σε εξέλιξη για τον λιμένα Ηρακλείου.
Νέος διεθνής αερολιμένας στο Καστέλι/Ηρακλείου που έχει αναλάβει το σχήμα των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- GMR Airports, με κατασκευαστικό κόστος που θα ξεπεράσει τα 600 εκατ., έργο που έχει προχωρήσει κατά 20% plus και μετά την νέα αύξηση του τερματικού σταθμού στα 91.000 τ.μ από 68.000 τ.μ θα έχει ολοκληρωθεί το 2026, με στόχο να υποδέχθεί τις πρώτες πτήσεις στο “άνοιγμα” της τουριστικής περιόδου.
Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης, κυριολεκτικά έργο ζωής-πνοής για το νησί που πρόσφατα υπέγραψε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός.
Το project έχει αναλάβει ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης– αρμόδιος για τις Υποδομές- που αναμένεται να φθάσει (συνολικά ) το 1,75 δισ. €
- Καταληκτική προθεσμία- μετά και τη νέα παράταση- η Δευτέρα 8 Μαϊου, με διεκδικητές τους ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις-AVAX-Mytilineos με το εύρος και την σύνθεση να έχει ΗΔΗ αλλάξει μετά από εργώδεις επαφές μεταξύ των ενδιαφερομένων.
- Για επαφές μεταξύ των 2 διεκδικητών για το (τουλάχιστον) 67% του Λιμένος Ηρακλείου κάνουν λόγο πηγές (neakriti) καθώς το ενδεχόμενο κοινής εμφάνισης των Grimaldi Group/Minoan Lines και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Αviareps (SKY Express)-Nectar Holdings θα επίσπευδε την σχετική διαδικασία, κρατώντας παράλληλα σε εύλογο ύψος το τελικό τίμημα.
Συν το ότι θα καθιστούσε πιο ευχερή για την επικύρωσή της για την Επιτροπή Ανταγωνισμού.