Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη προ πανδημίας. Τα ταξίδια παγκοσμίως έφτασαν από 1,9 δισεκατομμύρια προγραμματισμένους επιβάτες ετησίως το 2004 σε 4,7 δισεκατομμύρια το 2019, προτού μειωθούν σε 1,8 δισεκατομμύρια το 2020. Και ενώ η ανάκαμψη έχει ήδη γίνει ορατή, οι αξίες των κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών έχουν επηρεαστεί σημαντικά.

Το γρήφημα από την Julie R. Peasley δείχνει τις πιο πολύτιμες μάρκες αεροπορικών εταιρειών από το 2013 έως το 2022, χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Brand Finance. Κάθε επωνυμία αεροπορικής εταιρείας κατηγοριοποιείται επίσης ανά ήπειρο.

Οι πολυτιμότερες αεροπορικές εταιρείες από το 2013 έως το 2022

Μετά από δύο συνεχόμενα χρόνια υποβάθμισης, οι αξίες του branding για τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες άλλαξαν πορεία και αυξήθηκαν το 2022.

Οι αμερικανικές εταιρείες κυριαρχούν εδώ και καιρό στον χώρο των αεροπορικών εταιρειών όταν κατηγοριοποιούνται με βάση την αξία της επωνυμίας τους. Οι American Airlines, Delta, United και Southwest εκπροσωπούν τέσσερις από τις πέντε κορυφαίες από το 2017, με τα εμπορικά σήματα τους να έχουν συνολική αξία 24,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

Company Brand Value ($B) Region
Delta $7.3 North America
American Airlines $6.3 North America
United Airlines $5.5 North America
Emirates $5.0 Middle East
Southwest Airlines $5.0 North America
Air Canada $2.5 North America
Air China $2.4 Asia
Lufthansa $2.3 Europe
China southern $2.3 Asia
ANA $2.3 Asia

 

Tην πρώτη θέση διατήρησε η Delta ενώ στη δεύτερη θέση φιγουράρει η American Airlines η οποία το 2013 δεν ήταν καν στην πρώτη 10άδα, ωστόσο ξεπέρασε γρήγορα εταιρείες όπως η United, η Lufthansa και οι Βρετανικές Αερογραμμές.