Γράφει η «ξενοδόχος»

Μία τριετία μετά την κατάρρευση του βρετανικού ταξιδιωτικού κολοσσού της Thomas Cook, η Fosun Tourism, στην οποία πέρασαν τα brands Casa Cook και Cook’s Club εντείνει τις προσπάθειες τώρα για την ενίσχυση της παρουσίας της σε βασικές αγορές της Μεσογείου μεταξύ των οποίων.

Ετσι, η εταιρεία συνδεδεμένη με το φερώνυμο κινεζικό όμιλο ανοίγει τώρα, στις αρχές Ιουνίου στη χώρα μας το 10o ξενοδοχείο κάτω από το brand ‘’Cook’s Club’’ στο πιο δημοφιλές νησί του Ιονίου, την Κέρκυρα. Συνολικά στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group για τη σεζόν του 2022 περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία κάτω από τα δύο brands, Casa Cook και Cook’s Club σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία.

Στην Ελλάδα o όμιλος έχει για φέτος κάτω από την ομπρέλα του οκτώ μονάδες με τα brands  Casa Cook και Cook’s Club και συγκεκριμένα τα  Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook’s Club Hersonissos, Cook’s Club Tigaki Kos, Cook’s Club Rhodes City Beach, Cook’s Club Ialysos Rhodes, Cook’s Club Corfu, εκ των οποίων τα τέσσερα σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο αφορούν καινούριες προσθήκες φέτος το καλοκαίρι.

  • Το Cook’s Club στην Κέρκυρα περιλαμβάνει μία μονάδα 195 δωματίων και αποτελεί το 5ο Cook’s Club στην Ελλάδα, ενώ πολύ πρόσφατα άνοιξε και το καινούριο ξενοδοχείο της Ρόδου.

 

Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί από τους μεγαλύτερους ομίλους τουρισμού αναψυχής διεθνώς, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.

Τα στοιχεία της Thomas Cook για τη χώρα μας, δείχνουν ότι η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής.