Η Shein έχει κατακτήσει πάνω από το ένα τέταρτο της αμερικανικής αγοράς «fast-fashion» και η ταχεία ανάπτυξή της (και στην Ευρώπη) απειλεί καθιερωμένους παίκτες όπως η ισπανική Inditex και η σουηδική H&M.
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ο billionaire, Chris Xu, ο οποίος έχει αναπτύξει δυτικό τρόπο σκέψης, σπουδαγμένος στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον.
Ο 53χρονος επιχειρηματίας διαθέτει περιουσία 1,5 δισ. δολαρίων και προτού ιδρύσει την Shein είχε εργαστεί στην εταιρεία εμπορίου Nanjing Aodao.
Η κινεζική Shein επεκτείνει τα γραφεία της και στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το Reuters.
Ο Chris Xu, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Shein, έχει επίσης γίνει μόνιμος κάτοικος της “πόλης-κράτους”.
Η επιχείρηση βασίζεται στο μοντέλο fast-fashion που πρωτοστάτησαν άλλοι, συμπεριλαμβανομένης της Zara του ομίλου Inditex. Όμως, μέσω της χρήσης αυτοματισμού, τεχνητής νοημοσύνης και μιας καλά σχεδιασμένης εφοδιαστικής αλυσίδας, η Shein βρήκε τον τρόπο να το λειτουργήσει φθηνότερα και πιο γρήγορα.
Τους πρώτους μήνες του 2021, τα download των app της υστερούσαν μόνο έναντι της Amazon και τα επίπεδα εμπλοκής στο TikTok ήταν σημαντικά υψηλότερα από αυτά των ανταγωνιστών.
Παρά την τόσο ταχεία άνοδο, υπάρχουν ελάχιστες δημόσιες αναφορές για την εταιρεία ή τον αινιγματικό ιδρυτή της, πέρα από το ότι ξεκίνησε πουλώντας προϊόντα κινεζικής κατασκευής, από γυαλιά ηλίου έως νυφικά για εξαγωγή σε μεμονωμένους πελάτες στις ΗΠΑ, και ότι άλλαξε το όνομά της από SheInside to Shein το 2015.