Ένα πολύ ενδιαφέρον fireside chat είχε ο Χάρης Ντιγριντάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Toyrism Media & Events, Ραδιοφωνικός Παραγωγός Alpha Radio 898, Οικονομικός Συντάκτης, με τον κ. Δημήτρη Μανίκη President for Europe, Middle East, Eurasia and Africa (EMEA) Wyndham Hotels & Resorts στη μεγάλη βραδιά του ελληνικού τουρισμού.
Εν μέσω της απονομής των Greek Hospitality Awards 2021, που έχει καταστεί θεσμός για τον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο, συζητήθηκαν θέματα με ένα πολύμπειρο στέλεχος της αγοράς γύρω από τα παγκόσμια trends, τις επενδύσεις στην Ελλάδα, αλλά και για τα σχέδια της Wyndham στο μέλλον.
Ο κ. Μανίκης έκανε λόγο για μία δύσκολη χρονιά, κατά την οποία ο κόσμος αντέδρασε θετικά και η τουριστική κίνηση υπερέβη κάθε εκτίμηση.
Ως συμμετέχων σε πολλά συνέδρια μετέφερε τα κυρίαρχα παγκόσμια trends που συζητιούνται διεθνώς και αφορούν στην βιώσιμη ανάπτυξη, την τρομερή άνοδο των resorts, την επιλογή των δευτερεύουσων πόλεων (και πέραν δηλαδή της πρωτεύουσας κάθε χώρας), ενώ παράλληλα εξέφρασε τον προβληματισμό καθότι τα στελέχη δεν επιλέγουν τον τουριστικό/ξενοδοχειακό κλάδο για καριέρα.
Γιατί όμως παγκοσμίου φήμης brands ψηφίζουν Ελλάδα;
Την απάντηση έδωσε ο κ. Δημήτρης Μανίκης President for Europe, Middle East, Eurasia and Africa (EMEA) Wyndham Hotels & Resorts.
“Τα ξένα brands αγκαλιάζουν την Ελλάδα και εξετάζουν την είσοδο τους στην αγορά.
Εμείς ήμασταν από τους πρώτους που ήρθαμε στην Ελλάδα. Υπήρξε και υπάρχει ένα θετικό μήνυμα από τους επενδυτές και τα funds. Το σήμα δόθηκε και μεγάλοι όμιλοι ακολουθούν την ίδια πορεία. Ο ελληνικός τουρισμός έχει αξία και σημασία. Θα έρθουν κι αλλά brands. Η Ελλάδα καθίσταται ως κύριος επενδυτικός προορισμός τους”.
Ποια είναι τα σχέδια της Wyndham Hotels & Resorts
Όπως αποκάλυψε κατά τη διάρκεια των βραβείων, η Wyndham Hotels & Resorts ανοίγει γραφείο στην Ελλάδα. Έχουν γίνει ήδη τρεις προσλήψεις και θα ακολουθήσουν κι άλλες δύο. Εμπιστεύεται την Ελλάδα, καθότι εκτιμά ότι η χώρα μας θα διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην νοτιανατολική Μεσόγειο.
“Η ελληνική αγορά έχει μεγάλη σημασία για μας. Υπάρχει χώρος πια για όλους. Μπήκαμε στο all inclusive και θα φέρουμε branded πελάτες (all inclusive) στην Ελλάδα. Μια κίνηση που θα αποδώσει καρπούς τους επόμενους μήνες”, εκτίμησε.