Το Squid Game έγινε επίσημα η μεγαλύτερη επιτυχία του Netflix σε πρωτοεμφανιζόμενη σειρά.

Το κορεατικό δράμα το παρακολούθησαν 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες, ρίχνοντας από την κορυφή το Bridgerton, το οποίο στο λανσάρισμά του το είχαν παρακολουθήσει 82 εκατομμύρια.

Η απόδοση αυτή του Squid Game δείχνει ότι ο στόχος του Netflix να κάνει περισσότερες διεθνείς παραγωγές ήταν τεράστια επιτυχία.

Ο Έλληνας mr Netflix και το deal 15 εκατ. δολαρίων

Ο επικεφαλής του Netflix, Minyoung Kim δήλωσε στο CNN ότι το Squid Game “έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα”.

Το “B” αναζήτησε κάποιες πληροφορίες γύρω από το κόστος αυτής της σειράς και αν μη τι άλλο οι αριθμοί είναι μεγάλοι και τα ποσό ιλιγγιώδη.

O Daniel Craig γέμισε το πορτοφόλι, ο James Bond εκτίναξε τις μετοχές

Κάθε επεισόδιο κοστίζει περίπου 1,5 εκατ.-2,5 εκατ. ευρώ, με τον κεντρικό χαρακτήρα Seong Gi Hun να λαμβάνει 216.000 ευρώ ανά επεισόδιο.

Ο ηθοποιός Park Hae Soo, που υποδύεται τον Cho Sang Woo, κέρδισε πολύ λιγότερα, με πληρωμές 42.000 ευρώ ανά επεισόδιο.

“Φλέβα χρυσού” χτύπησε ο Έλληνας Τεντ Σαράντος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ο Έλληνας mr Netflix και το deal 15 εκατ. δολαρίων

Το «φλερτ» του κολοσσού Netflix με Χάρι-Μέγκαν

Στην Ευρώπη επενδύει το Netflix