Οι καταναλωτές είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Η εταιρεία ΠΛΑΙΣΙΟ είναι «Future Ready» καθώς μετράει ήδη 25 χρόνια με ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, έχοντας επίσης την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας.
Αυτό σημειώνει σε μήνυμα του ο κ. Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
ΠΛΑΙΣΙΟ: Πως αύξησε πωλήσεις και κέρδη με 100 μέρες κλειστά τα καταστήματα
Όπως αποτυπώθηκε κατά την ετήσια ενημέρωση της εταιρείας στους αναλυτές, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 355 εκ. ευρώ από 317 εκ. ευρώ το 2019, βελτιωμένες κατά 11,8%, ενώ τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκ. Ευρώ.
Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε τις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020:
-Παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα, το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%
-Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε και σε αύξηση των μεριδίων αγοράς
-Η πελατειακή βάση της Πλαίσιο διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες
Το επιστέγασμα όλων των παραπάνω ήταν ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς στη δύσκολη αυτή συγκυρία.
Η νέα πραγματικότητα φώτισε τις δυνάμεις της Πλαίσιο: Οι υποδομές logistics αξίας 38 εκ. Ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκ. Ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή.
H Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευθούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση.