Τα επόμενα βήματα του χρηματοπιστωτικού κλάδου είναι από τα βασικά θέματα του Digital Banking Forum 2021, το συνέδριο της ethosEVENTS για τον τραπεζικό κλάδο, το οποίο αναδεικνύει -για μία ακόμη χρονιά- τις τάσεις που διαμορφώνονται στη συγκεκριμένη αγορά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Μεταξύ των ομιλητών ήταν και ο κ. Σωτήρης Κυριάκος, Διευθυντής Ψηφιακών Δικτύων της Alpha Bank.
Όπως τόνισε ο ίδιος κατά την παρέμβασή του, η πανδημία επηρέασε το τραπεζικό περιβάλλον.
Παρουσίασε πολύ χρήσιμα στοιχεία που αποτύπωναν την διαχρονική εξέλιξη των τραπεζών στον τομέα των συναλλαγών και την στροφή στην ψηφιακή εποχή.
Τα digital channels ξεκίνησαν με ένα ποσοστό 69% την χρονιά των capital controls, το 2015 και φτάσαμε σήμερα, εν μέσω πανδημίας το 92%.
“Το 2019 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά για την Alpha Bank διότι ήμασταν στην κορύφωση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Δεν περιμέναμε ότι θα φτάναμε στο 92%, η ζωή και οι εξελίξεις έφεραν πιο γρήγορα αλλαγές που θα βλέπαμε μετά από τρία χρόνια” ανέφερε.
Σημαντικό ήταν το γεγονός ότι το ebanking σχεδόν ξεπέρασε την χρήση των ΑΤΜ, ενώ για την μεγάλη συστημική τράπεζα, χιλιάδες νέοι πελάτες εγγράφηκαν εν μέσω πανδημίας και χρησιμοποίησαν ψηφιακές υπηρεσίες μέσω mobile banking και web banking.
“Γίνονται μεγάλα βήματα, η Alpha Bank επενδύσει στο costumer experience, θέλουμε να δώσουμε ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στον πελάτη” τόνισε ο κ. Κυριάκος, παραθέτοντας ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά την υπηρεσία myAlpha Ραντεβού!
Εστιάζοντας στην ασφάλεια και τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης, η Alpha Bank δίνει τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στα Καταστήματά της, για να συζητήσετε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτετε και τυχόν νέα που επιθυμείτε να αποκτήσετε.
“Σε έξι μήνες λειτουργίας της υπηρεσίας κλείστηκαν 120.000 ραντεβού, το 75% αφορά ραντεβού στο κατάστημα. Επίσης ένα ποσοστό 80% αφορούσε υφιστάμενους πελάτες και ένα 20% νέους πελάτες” τόνισε ο ίδιος.