Σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία και ενώ το δίκτυο διανομής ισχυρών ομίλων έφτασε στα όρια της κατάρρευσης ή και πέρα από αυτά, η αλυσίδα Πλαίσιο κατάφερε να αντεπεξέλθει σε πρωτοφανείς όγκους παραγγελιών, κινητοποιώντας το σύνολο του δυναμικού της. Για την επιτυχία αυτή ανταμείφθηκε με τη σημαντική ενίσχυση εσόδων.
Τα είδη τεχνολογίας και γραφείου εν μέσω των δύο lockdown έγιναν είδος πρώτης ανάγκης, τόσο για τις επιχειρήσεις που μετέφεραν σημαντικό τμήμα του προσωπικού τους σε καθεστώς τηλεργασίας όσο και για τα νοικοκυριά που χρειάστηκε να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες και να υποστηρίξουν την τηλεκπαίδευση των παιδιών τους.
Πηγές της εταιρείας εξηγούν ότι το αποτέλεσμα δεν ήταν τυχαίο. Χρειάστηκε να κινητοποιηθεί και να συντονιστεί, σε συνθήκες τηλεργασίας, μια ομάδα 1.500 στελεχών και να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δύο σύγχρονες εγκαταστάσεις logistics στη Μαγούλα και τη Μάνδρα Αττικής, οι οποίες λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα.
Η πλατφόρμα plaisio.gr είχε αναβαθμιστεί ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019, επιτρέποντας να σηκώσει τεράστια επισκεψιμότητα (έφτασε σε ημερήσιο ρεκόρ 780.000 επισκέψεων σε ένα 24ωρο), ενώ λειτούργησε In-house call center & customer service με 350 συνεργάτες. Για τη διανομή των προϊόντων έσπευσε ένας στόλος 90 φορτηγών.
Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται στους όγκους που κλήθηκε να διαχειριστεί η Πλαίσιο:
- Διατέθηκαν περίπου 150.000 υπολογιστές (laptop, dektop, tablets) στο 11μηνο
- Η κατηγορία των web cameras παρουσίασε αύξηση 1.300% κατά την περίοδο του 2ου lockdown
- Οι πωλήσεις ακουστικών και μικρόφωνων διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, στο 2ο lockdown
- Οι πωλήσεις των παιχνιδιών παρουσιάζουν αύξηση 75% στο 11μηνο
- Αύξηση 75% παρουσίασε και η κατηγορία των οικιακών συσκευών κατά το τρίτο τρίμηνο 2020 (το οποίο είναι και συγκρίσιμο)
Αποτέλεσμα: τα κουτιά που παραδόθηκαν, ξεπέρασαν σε αριθμό το 1.100.000 από την αρχή του έτους.
Τα παραπάνω δεδομένα αποτυπώθηκαν στα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου, τα οποία κινήθηκαν θετικά, παρά την πρωτοφανή ύφεση που έπληξε την ελληνική οικονομία:
- Ο ρυθμός αύξησης του κύκλου εργασιών έφτασε το 9,6%, καθώς οι πωλήσεις ανήλθαν σε 234,905 εκατ. ευρώ έναντι 214,417 εκατ. ευρώ.
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ήταν 3,482 εκατ. ευρώ έναντι 3,677 εκατ. ευρώ.
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διατηρήθηκαν στα περσινά επίπεδα, ήτοι σε 9,220 εκατ. ευρώ έναντι 9,205 εκατ. ευρώ.
- Τέλος, ο ρυθμός αύξησης των κερδών πριν τη φορολογία (EBT) επιταχύνθηκε και διαμορφώθηκε σε 42,8% σε σχέση με το εννιάμηνο του 2019, τα δε κέρδησε απόλυτο μέγεθος προσέγγισαν τα 2 εκατ. ευρώ.