Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων τύπου Pick up (D22), Almera (N16), Tino (V10), Patrol (Y61), Terrano II (R20) και X-Trail (T30), εκτελεί η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Nissan στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, λόγω προβλήματος στον αερόσακο συνοδηγού.
Η ανάκληση αφορά σε 4.428 οχήματα, με ημερομηνίες παραγωγής:
Pick up (D22): από 6/1/2004 έως 2/3/2012,
Almera (N16): από 4/1/2004 έως 24/11/2006,
Tino (V10): από 7/1/2004 έως 21/11/2005,
Patrol (Y61): από 6/1/2004 έως 24/12/2012,
Terrano II (R20): από 12/1/2004 έως 28/11/2006,
X-Trail (T30): από 10/1/2004 έως 28/11/2012
Στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει περίπτωση να προκύψει αλλοίωση του προωθητικού αερίου η οποία, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, μπορεί να οδηγήσει σε ασυνήθιστη εκτόνωση του αερόσακου συνοδηγού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά τον Σεπτέμβριο του 2018 με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει αντικατάσταση του αναφλεκτήρα αερόσακου συνοδηγού τύπου SPI με νέο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.