Παρά την κρίση που προκάλεσε ο κορωνοϊός, η ελληνική ναυτιλία εξακολουθεί να είναι ιδιαιτέρως ενεργή, όπως καταδεικνύουν τα τελευταία στοιχεία για τις εξαγορές πλοίων.

Έτσι, μετά τις ανακοινώσεις της Costamare συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου και τις ευκαιρίες που ανοίχτηκαν για τους εφοπλιστές λόγω της κρίσης του πετρελαίου, νέες επενδυτικές κινήσεις γίνονται γνωστές, αυτή τη φορά από δύο άλλες ελληνικές ναυτιλιακές.

Benetech Shipping

Σε μια νέα εξαγορά προχώρησε η ναυτιλιακή Benetech Shipping με έδρα την Αθήνα του Γιώργου και Βασίλη Μιχαήλ στα τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου LR1.

Η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 74,994 dwt τάνκερ Eternal Diligence που κατασκευάστηκε το 2006 στο ναυπηγείο Onomichi της Ιαπωνίας.

Το πλοίο ανήκε στην ιαπωνική Meji Shipping και η Benetech Shipping το εξαγόρασε έναντι 11,5 εκατ. δολ.

Η Benetech που ιδρύθηκε το 2005 διαθέτει στόλο με 14 τάνκερ

Altomare

Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία Altomare αγόρασε το VLCC Olympic Leader 309,300 DWT και κατασκευής 2005 έναντι 39,7 εκατ. δολαρίων.

Επίσης εξαγόρασε και το χωρητικότητας 319,254 dwt τάνκερ TI Hellas κατασκευής 2005 έναντι 38,3 εκατ. δολαρίων.

Εκτός από αυτές τις νέες επενδύσεις η ναυτιλιακή προχώρησε στην πώληση τριών παλαιοτέρων κατασκευής VLCC του στόλου της. Πρόκειται για το τάνκερ Rene χωρητικότητας 314,000 dwt (κατασκευής 2002), το Kelly (κατασκευής 2000) και το Marbella 281,000 dwt (κατασκευής 2000) τα οποία εξαγοράστηκαν από εταιρεία της Μέσης Ανατολής στην τιμή των 92 εκατ. δολαρίων συνολικά.