Για την 5η Μαΐου μετατίθεται τελικά η καταληκτική ημερομηνία υποβολής εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για την Αττική Οδό. Η παράταση θεωρείται τεχνική, αφού η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ απαντά σε δεκάδες ερωτήσεις ενδιαφερόμενων επενδυτών, οι όροι του διαγωνισμού βελτιώνονται και η νομοθεσία απαιτεί μια χρονική αναπροσαρμογή. Ο κεντρικός στόχος παραμένει: Οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν μέσα στο έτος ώστε να μην υπάρξει κάποιο κενό στη λειτουργία του άξονα.
Η νέα 25ετής παραχώρηση του αστικού αυτοκινητοδρόμου (η υφιστάμενη σύμβαση με την κοινοπραξία, Άκτωρ Παραχωρήσεις – Όμιλος Ελλάκτωρ 65,8% και Άβαξ 34,2% λήγει Οκτώβριο 2024) προσελκύει το ενδιαφέρον των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων της χώρας και αρκετών ξένων εταιρειών κυρίως επενδυτικών κεφαλαίων, ενώ η προσδοκία της κυβέρνησης είναι το τίμημα να ξεπεράσει αυτό για την Εγνατία Οδό (1,5 δις. ευρώ) αλλά και αυτό για το 49% του ΔΕΔΔΗΕ – Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (2,1 δις. ευρώ).
Οι Ελλάκτωρ – Άβαξ θα διεκδικήσουν ξανά τη σύμβαση παραχώρησης με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα συνεργαστούν με την επενδυτική εταιρεία Ardian η οποία διαχειρίζεται παγκοσμίως περιουσιακά στοιχεία αξίας 125 δις. δολαρίων ΗΠΑ (αναφορά στην ιστοσελίδα της).
Από τον χρηματοοικονομικό τομέα θα είναι και ο συνέταιρος της ΓΕΚ Τέρνα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται κοντά στην υπογραφή της σχετικής συμφωνίας συνεργασίας.
Ακόμη, βάσει πληροφοριών η Μυτιληναίοςθα συνεργαστεί με την γαλλική Vinci (όπως είχε πράξει και για την Εγνατία Οδό).
Ενδιαφέρον εκτιμάται ότι θα εκδηλώσει η Intrakat και ο όμιλος Κοπελούζου μέσω της Damco Energy(η τελευταία σε κοινοπραξία με την κινεζική Sichuan Communications Investment είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Εγνατία).