Αυξημένες κατά 12,3% εμφανίζονται οι συνολικές πωλήσεις 1.551  εισαγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων που συμπεριελήφθησαν στο δείγμα της (εν εξελίξει καθότι η δημοσίευση των ισολογισμών δεν έχει πλήρως ολοκληρωθεί) πανελλαδικής έρευνας των   NEW TIMES.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, ο συνολικός τζίρος των εταιρειών του δείγματος αυξήθηκε από 48,7 δισεκατομμύρια ευρώ το 2017 σε 54,7 δισεκατομμύρια ευρώ το 2018. Το τελικό αποτέλεσμα των επιχειρήσεων αυτών (τόσο των κερδοφόρων όσο και των ζημιογόνων) ήταν εξαιρετικά θετικό. Στο σύνολό τους οι εν λόγω εταιρείες εμφάνισαν αύξηση 11,5% των συνολικών καθαρών τους κερδών για να διαμορφωθούν στο επίπεδο των 1,26  δισεκατομμυρίων ευρώ (!).  

Σημαντικά κέρδη απέσπασε ο κλάδος των εταιρειών ένδυσης υπόδησης, που συμμετείχε στην έρευνα με 103 επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, ο κλάδος αύξησε τα συνολικά του κέρδη από 72 εκατ. ευρώ το 2017 σε 104 εκατ. ευρώ το 2018. Οι εν λόγω επιχειρήσεις διαχειρίστηκαν συνολικό τζίρο της τάξεως των 2,3 δις. ευρώ. 

Τις πρώτες θέσεις της λίστας των πιο κερδοφόρων επιχειρήσεων του κλάδου κατέλαβαν οι: ZARA Hellas, Αττικά Πολυκαταστήματα, Louis Vuitton Hellas, H&M, CALIN, Pull&Bear, Διεθνής Αθλητική, Ιωακειμίδης, Marks & Spencer, Adidas Hellas, Στραντιβάριους Ελλάς, Intersport Athletics, Μάσσιμο Ντουτι Ελλάς, Τσακίρης Μαλλάς και Startline. 

Την ίδια ώρα, μεγάλη αύξηση των εξαγωγών, με επίδοση-ρεκόρ 12ετίας κατέγραψε το 2019 η αλυσίδα ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, σύμφωνα με τα στοιχεία από τον ΣΕΠΕΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here