Η Wind Ελλάς επεκτείνει την στήριξή της στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) αυξάνοντας τον αριθμό των δωρεάν υπηρεσιών επικοινωνίας σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία.

Συγκεκριμένα στηρίζει τη νέα πρωτοβουλία του ΕΟΔΥ για τη λειτουργία του νέου κέντρου υποστήριξης στο Μαρούσι, παρέχοντας υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας. Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή στήριξε τον ΕΟΔΥ ως αποκλειστικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος των Κινητών Ομάδων Υγείας, καθώς και της λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης συμβάντων του δικτύου των ΚΟΜΥ και αυτό κάνει και σήμερα.

Επιπλέον εξοπλίζει όλες τις Κινητές Ομάδες Υγείας που πραγματοποιούν πανελλαδικά COVID tests με απεριόριστα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο το δύσκολο έργο τους.

Η νέα πραγματικότητα φέρνει το Εθνικό Σύστημα Υγείας αντιμέτωπο με καθημερινές προκλήσεις και η Wind κάνει ό,τι είναι δυνατό για να στηρίξει τους υγειονομικούς φορείς που δίνουν καθημερινά την μάχη της ζωής. Η πρωτοβουλία αυτή της Wind αποτελεί μέρος των δράσεων για την κάθε επόμενη μέρα και έρχεται να προστεθεί σε όλες εκείνες που υλοποίησε η εταιρεία κατά τη διάρκεια ισχύος των προηγούμενων περιοριστικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του COVID-19. Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή έθεσε σε εφαρμογή και συνεχίζει να υλοποιεί ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων τόσο για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της όσο και για την φροντίδα των πελατών της και του κοινωνικού συνόλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here