Η πτώση της δημοφιλίας του Facebook αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των ανησυχιών αρκετών χρηστών διεθνώς σχετικά με την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων τους και την παραπληροφόρηση μέσω fake news. Η πρόσφατη αλλαγή στους αλγόριθμους του Facebook, που δίνει πλέον μικρότερη προτεραιότητα στις ειδήσεις και μεγαλύτερη στις αναρτήσεις από φίλους και συγγενείς, έχει παίξει επίσης κάποιο ρόλο.

Η νέα έκθεση βασίζεται σε μια online δειγματοληπτική έρευνα της εταιρείας YouGov σε περίπου 74.000 ανθρώπους σε 37 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ