Την είσοδό της σε νέες αγορές, ήδη από το πρώτο τρίμηνο του 2021, ανακοίνωσε στο Digital Banking Forum η Neos Beyond Payments, η ελληνική start up εταιρεία που δραστηριοποιείται στη δημιουργία και κατασκευή κοσμημάτων και wearables ανέπαφων πληρωμών.
Όπως ανακοινώθηκε, συνεχίζοντας την επέκταση των συνεργασιών με ευρωπαϊκές τράπεζες, η Neos δραστηριοποιείται πλέον και προς τις αγορές της Ελβετίας και της Ρωσίας, μετά από εκείνες της Σουηδίας, της Νορβηγίας, της Φινλανδίας, της Δανίας, της Γερμανίας και του Βελγίου -με προοπτικές άμεσης επέκτασης στις χώρες της Βαλτικής.
Συνδυάζοντας τεχνολογίες αιχμής με την τέχνη της χειροποίητης κατασκευής κοσμημάτων, η Neos δημιουργεί και διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά βραχιόλια και αξεσουάρ που λειτουργούν όπως μια κάρτα ανέπαφων πληρωμών. Έτσι, φορώντας ένα Neos βραχιόλι, ο καταναλωτής κάνει τις πληρωμές του σε οποιοδήποτε τερματικό (POS) ανέπαφων συναλλαγών, απλά με μία κίνηση του χεριού του. Τα προϊόντα της κατασκευάζονται στην Ελλάδα και έχουν την πιστοποίηση της Mastercard.
Εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία του passive tokenization (μέσω αυτής είναι εφικτή η αντικατάσταση – προστασία των στοιχείων της κάρτας με έναν μοναδικό αριθμό, το token, που αποκρυπτογραφείται μόνο όταν αυτό ζητηθεί για την πραγματοποίηση μίας συναλλαγής) και έχοντας συνάψει συνεργασία με την πρωτοπόρο στον τομέα αυτό σουηδική εταιρεία Fidesmo, η Neos, όπως ανέφερε ο συνιδρυτής της εταιρείας Παναγιώτης Μαρκίδης, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συνδέσουν τα κοσμήματά της -εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια- με όποια από τις υποστηριζόμενες κάρτες πληρωμών. Η σύνδεση γίνεται μέσω Android φορητών συσκευών ή και κατά την αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα neospay.com.
Συνιδρυτές της Neos είναι οι Βαγγέλης Καραλής, Μυρτώ Κοντογιάννη και Παναγιώτης Μαρκίδης, όλοι τους με μακρά πορεία στον χώρο του επιχειρήσεων, της παραγωγής προϊόντων και της επικοινωνίας, αντίστοιχα.
Πέραν των πληρωμών, τα wearables της Neos υποστηρίζουν και άλλες παράλληλες χρήσεις, όπως της ελεγχόμενης πρόσβασης, της ταυτοποίησης και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Σύμφωνα με έρευνα της Mastercard 175 εκατομμύρια Ευρωπαίοι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν wearables για την πραγματοποίηση πληρωμών, τη στιγμή που η πρόσφατη πανδημία και η αύξηση των ορίων πραγματοποίησης συναλλαγών χωρίς την υποχρεωτική χρήση PIN έχουν εκτοξεύσει τον όγκο των ανέπαφων πληρωμών πανευρωπαϊκά.