Γράφει η «ξενοδόχος»

 

Περισσότερες πτήσεις στο εσωτερικό, δεδομένου ότι τα ταξίδια εντός των τειχών είναι και η βασική τάση εν μέσω κορωνοϊού, προσθέτει η αεροπορική των ‘’μεσαίων αποστάσεων στην Ευρώπη’’, επιχειρώντας να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από τη συνολική ‘’πίτα’’.

Η Volotea κάνει την επανεκκίνηση της βάσης της στην Αθήνα το 2021 με σύνολο 11 προορισμών, συμπεριλαμβανομένων και συνδέσεων στο δίκτυο εσωτερικού:

Μπάρι, Ντουμπρόβνικ, Ηράκλειο, Λυόν, Μασσαλία, Μύκονος, Ρόδος, Σαντορίνη, Στρασβούργο, Βενετία, Βερόνα.

Οι προσφερόμενες θέσεις φέτος στην ελληνική αγορά υπερβαίνουν τις 350.000. Από την έναρξη της δραστηριοποίησής της στην Αθήνα το 2015, η Volotea έχει προσφέρει συνολικά 1,3 εκατ.

Θέσεις, ενώ τώρα με βάση και τη νέα τάση της πανδημίας, έχει ήδη βγάλει στην αγορά για το 2022, τρία νέα δρομολόγια από την Αθήνα: το Κάλιαρι, τη Γένοβα και το Σπλιτ. Αύξηση δρομολογίων έχει η εταιρεία και από τη Θεσσαλονίκη, ενισχύοντας παράλληλα και το δίκτυο εσωτερικού- μία ακόμη τάση της πανδημίας/

  • Με βάση τις κρατήσεις, η αεροπορική διαπιστώνει αυτή την στιγμή μεγάλη ζήτηση από Γαλλία, ενώ έχουν αυξηθεί και οι κρατήσεις από Ιταλία.
  • Σημειώνεται ότι η Volotea αντικατέστησε τα Boeing 717 με 2 A319 στη βάση της Αθήνας προσφέροντας περισσότερες θέσεις ανά πτήση (156 έναντι 125 θέσεων).

Τον Ιανουάριο, η Volotea επιτάχυνε την αντικατάσταση του στόλου της με την πρόωρη θέση εκτός λειτουργίας 14 αεροσκαφών Boeing 717 και ο στόλος της αποτελείται έκτοτε εξ’ ολοκλήρου από αεροσκάφη Airbus (40 αεροσκάφη : 20 A319 και 20 A320). Όπως αναφέρουν οι επιτελείς της, ως εταιρεία που πετά αποκλειστικά με Airbus (Airbus-only carrier), διαθέτει πλεονεκτήματα, όπως ενιαία αδειοδότηση πιλότων, μειωμένο κόστος συντήρησης, απλουστευμένο προγραμματισμό, πιο εύκολη παρακολούθηση και έλεγχο σε όλες τις περιοχές και, πρωτίστως, ασφάλεια και σημαντικά πλεονεκτήματα σε επίπεδο προμηθευτών.